Ad

TIPS CANTIK : Penjagaan Kulit Dengan Bio-Essence Miracle Bio Water

TIPS CANTIK : Penjagaan Kulit Dengan Bio-Essence Miracle Bio Water
TIPS CANTIK : Penjagaan Kulit Dengan Bio-Essence Miracle Bio Water  || Entri sebelum ini lisa ada tulis sedikit pasal Bio-Essence Miracle Bio Water ini, panjang nya nak sebut.. Huhuh.. Miracle Water ini biasa Lisa gunakan untuk spray ke wajah sebelum tidur. Sebab sejuk and tidur pun lena, kulit pon jadi halus , lembab dan tak kering. Lisa baca description kat belakang botol tu , Disitu tulis yang ternyata Miracle Bio Water ini tak hanya tuk muka je.. tapi body , kulit, tangan , dan rambut pon boleh spray tau . Serbaguna pulak.. semua dalam satu . Selama ini hanya ingat untuk lembutkan kulit and muka je . Ternyata banyak lagi kelebihan dan kegunaan yang lisa tak tahu . Heheh,,, dan satu lagi .. Miracle Bio Water ini boleh juga digunakan untuk bayi tau ! Biasa bayi terkena ruam-ruam merah dimuka atau kulit kan. ? spray saja guna MBW ini. Insyaallah sembuh.


Penjagaan kulit kering dan sensitive || 

Kulit Lisa pun jenis kulit yang sensitif, kalau kena air hujan je nanti jadi gatal dan merah .. tak kesah tangan atau kaki . Memang tak boleh kena air hujan . Tiap malam sebelum tidur.. Lisa spray je bagian yang gatal , ruam merah-merah yang alergik dengan air hujan tu .. Alhamdulillah dalam seminggu dah baik.  Kaki Lisa pon sekarang dah tak kering . Kawan Lisa ramai pula yang guna Miracle Bio Water Bio-Essence ni . Muka sunburn atau kering memang diorang pakai ni je . Baik laki atau perempuan.. waah tak sangka pulak . Penggunaan pon snang je .. Spray dan tak perlu risau melekit seperti  lotion badan .


Nah.. kandunan Aqua dan Nitrogen dalam Bio Essence Miracle Bio Water . Korang kalau nak try .. dapatkan di Guardian atau di Pasific .. Mana tau ada SALE hujung tahun ni .


Selamat tinggal kulit kering . ;)


2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo