Ad

3 items dari Poh Kong yang saya ingin miliki

Poh Kong’s new year’s festive collection , Poh Kong ,Poh Kong penaja utama pada Clothes Buffet Malaysia Season 3 2016

3 items dari Poh Kong yang saya ingin miliki | Poh Kong ,kalian pasti dah tak asing lagi kan dengan nama ini .Apalagi untuk kalian yang minat dengan barang kemas.  Termasuk la  Lisa ! Hehe dari nenek ,' mak,kakak, dan sedara mara ramai yang  memilih Poh Kong untuk membeli barang kemas .Poh Kong, kedai rantaian runcit barang kemas terbesar di Malaysia sekali lagi telah mencipta banyak barang kemas terbaru  khas yang pasti akan membezakan dan membuat kalian jadi pusat perhatian. .  Tinggal beberapa hari saja dah tukar tahun baru . Memang sesuai  berikan hadih  untuk yang  tersayang dengan barangan dari Pohkong .  3 diantara  New  Collection  new year yang menarik hati Lisa , design yang simple tapi elegant  iaitu , Gelang tangan  Tranz Klasik 22K Gold , Angel Ring Diamond ,  Dan rantai  simply Elegant series.

Gelang tangan  Tranz Klasik 22K Gold
Gelang tangan 22 K denga penggabungan lebah yang disaluti dengan emas , dipadukan dengan labah-labah . Macam nature ,masing-masing berkait . Berbeza dengan design gelang yang kebanyakan onceng atau love , lisa lebih suka yang ini kerana bentuk unik dan lain dari yang lain . 

THE MULTIPLE JOY Stacked Rings  || Nampak tak cincin berlian yang simple tapi nampak elegant. Lisa memang suka perhiasan yang jenis simple tapi nampak cantik kalau kita memakainya . Cincin halus dari Multiple Joy sirie's ini menambah anggun pabila disarungkan dijemari Lisa . Mungkin cincin kahwin nanti nak pilih design yang seperti ini lebih simple dan cantik . Nampak seperti exclusive.


Rantai Angel Diamond  || Pertama kali nampak rantai ini terus terpikat! mana taknya ... design yang unik dengan diamond . Siapa yang tak suka dengan diamond ,.. barangan kemas yang akan menyilaukan mata semua orang yang melihatnya . 




Poh Kong adalah penaja utama pada Clothes Buffet Malaysia Season 3 2016   yang akan berlangsung pada tarikh 16 dan 17 January 2016 @ Lot 10, Bukit Bintang, Kuala Lumpur! Jangan lupa datang..

For more info on Poh Kong’s new year’s festive collection, please visit:

Poh Kong Official Website: www.pohkong.com.my      

Facebook: pohkongjewellers

Instagram: pohkongmy


Mengenai Poh Kong
Ditubuhkan pada tahun 1976 dan disenaraikan di Bursa Malaysia Securities Berhad sejak 2004, Poh Kong adalah rangkaian terbesar kedai barang kemas di Malaysia mencapai tanda cawangan ke-100 pada tahun 2012, yang termasuk kedai konsep seperti Poh Kong, Poh Kong Gallery, Diamond & Gold oleh Poh Kong , Diamond Boutique, Gold Boutique dan Oro Bianco.
 Poh Kong menawarkan pelbagai perhiasan emas, berlian dan permata yang dicipta khas oleh pasukannya tukang dan pereka mahir. Jenama Poh Kong in-House termasuk Tranz, Happy Love, Anggun, The Art of Auspicious, Bunga Raya Gold Bar dan banyak lagi yang akan datang. Poh Kong adalah pemegang lesen untuk koleksi Disney; pengedar tunggal mutiara yang mewah Schoeffel dari Jerman, Luca Carati & MORAGLIONE 1922 dari Itali, ANGEL DIAMOND; berlian dunia yang paling cemerlang dan ideal persegi dan tambahan terbaru, Hemera berlian dengan 101 aspek, dan pembawa banyak keping barang kemas lebih indah dari seluruh dunia. 
Poh Kong telah memenangi pelbagai anugerah termasuk Anugerah Kedai Harga (2013) dan Pilihan Rakyat, anugerah Emas dalam Pakaian dan Aksesori kategori untuk Anugerah Putra Brand (2015). Syarikat itu juga disenaraikan dalam Retail Asia Pasifik Top 500 (2014).


7
( Hide )
  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. design emas poh kong mmg cantik dan unik..

    ReplyDelete
  4. in sha Allah ada rezeki dapat ni...

    ReplyDelete
  5. Fuyooooo.. Kan best kalau dapat ni..

    ReplyDelete
  6. Alahai.... Bestnya emas... Nak yg first tu Lisa....

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo