Ad

KONGSI RAYA BERSAMA ZUL ARIFFIN HANYA DI SENHENG !

kongsi raya bersama zul ariffin di SENHENG , PROMO RAYA SENHENG
KONGSI RAYA BERSAMA ZUL ARIFFIN HANYA DI Senheng ! | Pejam celik pejam mata  ramadhan pun telah berlalu hampir 3 Minggu. Masing-masing membussykan diri untuk persiapan hari raya .Selain mempercantik rumah tentunya ingin menceriakan hari raya lagi dengan barangan yang baru .  Dari peralatan elektronik seperti Peti Ais, TV , peralatan dapur tentunya ingin menukar dengan yang baru juga kan ? Tidak dinafikan , sekarang ini banyak promosi-promosi yang ditawarkan . Dari company A sampai ke company Z, pastinya pening kepala memikirkan mana satu tempat yang sesuai dengan citarasa kita dan tentunya sesuai dengan poket keuangan kita.

Usah risau , jom serbu Senheng ramai-ramai . kerana kini Senheng sedang mengadakan promosi raya yang memang menggiurkan! JOM! KONGSI RAYA BERSAMA ZULL ARIFFIN di Senheng yang bermula dari 15 JUNE sampai 31 JULY 2015 . Sebelum ini ada orang cakap senheng mahal , tapi setelah disyorkan oleh teman Lisa dan Lisa try la usha-usha uish memang tak seperti orang cakap . Seperti contoh barangan multicooker , boleh masak nasi dan juga sayur. Senheng Menawarkan warranty dari 2tahun sehingga 3 tahun. Lebih berbaloi dan menjimatkan . Bayangkan kita beli mahal-mahal nanti rosak atau ada masalah , pening pula kemana harus hantar warranty . Beli di Senheng , selain kuality , warranty , juga jimat duit poket .  Kenapa tidak memilih membeli barangan dari Senheng terdekat atau boleh kita beli senawang online di web rasmi www.senheng.com.my .

Seperti apa promosi raya yang menarik itu ?Seperti apa promosi raya yang menarik itu ? diantaranya :
# Kalian akan mendapatkan baucar yang bernilai rm100.00 dari EZEN Sarang burung .  Wahh yang ini memang menarik ! sebab Lisa jenis yang suka minum sarang burung . Nyum nyum.. untung dan sedap woo !

# GIFT CARD Rebate sebanyak rm200.00 .
Dapatkan potongan harga sebanyak rm200.00 bagi para pemilik gift card Senheng . Kelebihannya .. lebih murah rm200 dari harga yang Senheng tawarkan . Tertahluk pada terma dan syarat barangan yang sedang di tawarkan.

# Faedah serendah 0.05%setiap bulan untuk AEON CREDIT SERVICE
ini lebih murah berbanding dari tempat lain . Kan ? cuba bandingkan . hehe

# Bagi pengguna kad kredit pulak , boleh berbelanja membeli belah di dengan faedah 0.00% sehingga 36bulan. Tak kira berapa banyak barangan yang anda beli.

Dan yang paling menarik,, bagi kalian pengguna kad AEON , akan mempunyai peluang untuk masuk dalam senarai cabutan bertuah. Hanya dengan membeli belah di Senheng dan senQ diseluruh outlet negara dan bayar dengan menggunakan Kad kedit Aeon. Mudah bukan ? Mana tahu salah seorang kalian mendapat hadiah bertuah yang diberikan sehingga RM340,000.00 !! wah .. banyak tu ! 

Peti ais , peralatan dapur , terasa nak memborong pula. 

Apa tunggu lagi..Jom serbu PROMO RAYA  SENHENG dan nikmati tawaran hebat yang ditawarkan bermula 15 JUNE -31 JULY 2015. Manalah tahu kot-kot dapat jumpa ambasador Senheng iaitu Zul Ariffin. Boleh la berselfie. 
16
( Hide )
  1. menarik hadiah dia... paling menarik ngn zul la.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Kak irra memang beli barang letrik kat senheng. Layanan tip top! Puas hati.

    ReplyDelete
  3. Lisa, jom shopping kat senheng. Leh menang 340k... Hehehe

    ReplyDelete
  4. suka shopping barang letrik kat seng heng sbb dia selalu ada offer utk ahli..

    ReplyDelete
  5. Terbaiklah..suka ngak shopping kat senheng

    ReplyDelete
  6. Wah bestnyerr ..Jom jom jom .............. SHOPPING !!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. hebat sungguh promosi seng heng...teruja kak juju tgk...eh minggu ni nak pi usya la

    ReplyDelete
  8. i suka senheng... memang berbaloi !

    ReplyDelete
  9. alahai nak kena pegi senheng ke?kalau pegi lepas raya boleh tak uhuk2 :P

    ReplyDelete
  10. Sudah tibe masenye saya renew lesesn senheng . Haha lame kot tak jejak situ xD

    ReplyDelete
  11. Sat.gi nak usha promosi kat senheng!

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo