Ad

Akhirnya Kawin Juga !

Akhirnya Kawin Juga
AKHIRNYA KAWIN JUGA ! |  Kami berkenalan beberapa tahun lepas, didalam media social yahoo messeger . Ketika itu memang terkenal sangat yahoo messeger. Facebook ada tapi tak famous sangat. Sebab kami lebih suka berborak dan share cerita di yahoo chat room. Dari senior junior , nubis otai .. semua ada.Share tips, menyanyi , spin lagu ,kutuk mengutuk dalam gurau ,, yang bestnya habis situ je lah. Means hari ini gaduh smpai hari ini sahaja lah . Esok dah berborak semua . Memang semua sporting . Yang atas tu Mister Computer nye chater . Err tak tahu explain macam mana . Tapi mereka pandai IT lah , ade buka kumpulan dan kedai . Kalian boleh google mister computer Malaysia. Sebelah saya tu nama dia Faiz , sampai sekarang dia masih ada kedai menjual barangan berkaitan IT dan komputer la. Lisa selalu tanya banyak benda berkaitan dengan komputer yang lisa tak paham atau tak tahu .

Itulah sedikit banyak mukadimah yang Lisa ingin ceritakan , Hehe.. Yang kawen tu Mister Apu , bini dia Mrs's Apu. Yang kanan tu coki , jiwa kacau (kacau sebab.. haha biarlah rahsia) , dan sebelah kiri saya  Faiz , Sida (wife faiz ) , Uncle Firdaus ( adik ipar Faiz ) , dan Wife dia. Semua mantan-mantan chaters Yahoo Messager. Ini baru sedikit dari banyak lagi chaters , mungkin sebab raya ketiga dan sebab Jammed dijalan tu yang lain lambat datang . 

 "Kami kenal di YM .Dan sebelah saya berjodoh di YM .Yang berkahwin ini pun Berjodoh di YM .Yahoo messager mencoretka banyak serita  :) Walaupun Yahoo messeger chatroom dah tiada beberapa tahun lepas, tepatnya 14 December 2012 ..tapi persahabatan kami kekal sampai sekarang . Insyaallah sampai Bila-bila "

Selamat pengantin baru untuk Mister Apu dan Mrs's Apu , semoga berkekalan hingga ke ujung nyawa , cucu cicit banyak-banyak. Hehe.. 
0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo