Ad

KES PECAH MASUK DI TEMPAT KERJA

KES PECAH MASUK DI TEMPAT KERJA,ROMPAKAN .
KES PECAH MASUK DI TEMPAT KERJA | Malang tak berbau ,setelah bertahun tahun kerja disini hari ini kejadian ini berlaku untuk kali pertama. Masuk dari pintu belakang. Bagaimana mungkin  ? walhal Lisa ade je makan di meja belakang Tu . Dan pekerja restoran makan dibelakang bagitahu ke yang ade orang menyelinap masuk kemudian keluar dengan membawa sesuatu sejenis Handphone dihimpit dicelah lengan.

Dengan panik ,boss Lisa yang berada didepan pon terus masuk menuju meja tempat aku makan . sambil jerit. " Ada pencuri masuk , dia ambil you punya handphone. !"  Tersedak terus aku , Lisa jawap lah,, HP masih ada lagi dan tak ada sesiapa yang curi. Namun Boss masih nak cakap ,, " Handphone You hilang la ! sekarang tengok , mana HP u " . Lisa pergi depan dan tunjuk HP dalam drawer. Aish.. dah cakap tak hilang . tapi tak percaya. Gila hape letak HP di meja pintu dapur belakang . Cari nahas tu namanya .

Lepas tu , apa yang pencuri itu ambil ? Tiba-tiba Lisa teringat sesuatu, Purse !  Pergh.. berdesup hati ,, purse  aku ada dalam bilik, entah-entah pencuri tu ambil bawa lari. Haaa.. ku  berlari semula ke bilik tempat rehat dan solat tu. Fuhh.. Nasib baik ada lagi. Cari punya cari mangga untuk kunci pagar belakang tak ada. Lah.. rupanya orang tu curi mangga pintu pagar besi kat belakang tu. Akak yang kerja di restoran makan tu bagi tau, sebaik nampak Lisa keluar dari pintu belakang.. orang tu sedang makan , kemudian dia masuk ke dapur tempat kerja ku , mengambil sesuatu di atas meja kemudian berlari keluar.  Orang tu ada sedikit gila. Pulak dah, Tak pelah.. alhamdulillah barang-barang aku ada lagi. Dan bukan pencuri yang bawa parang then buat rompakan. Lepas ini memang akan selalu kunci pintu belakang tu . Peringatan untuk Lisa dan semua orang juga.


2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo