Wednesday, February 11, 2015

Akhirnya Tewas Juga !

Akhirnya Tewas Juga ! | Duduk dalam ruangan ber-Aircond tapi peliknya badan rasa bahang je . Dah habis kuat dah Air-cond tu ditambah dengan kipas, masih sama .Kaki dan tangan terasa sejuk tapi badan terasa panas . Muka mula bertukar warna kemerah-merahan seperti udang yang direbus, bibirpun kering . Namun masih ku gagahkan sampai akhirnya pitam. Badan lembik dah, terduduk seketika dan kemudian minta tolong orang untuk papah .Akhirnya aku tewas juga, Penat sangat ditambah migrain dan lambat timing makan membuatku terpaksa akur untuk mendengar ceramah dari puan dokter yang comel.

Dah pesan banyak kali, jangan late makan , cukupkan tidur , dan banyak lagi pesanan ringkas doktor cumel tu . Heee bukan salah saya lah, salahkan cuaca. Sekejap ujan lebat sekejap panas terik. Daun pon berguguran apatah lagi Lisa yang kecik-kecik je ni ha.Alhamdulilah dah recovery pun , dah sehat . Kalau tak sehat macam mana nak update entri lah kan .

Jaga kesehatan kalian ye, kerja-kerja juga tapi jangan sampai memakan diri. Cuaca yang tak menentu macam ini elakkan terdedah dengan keadaan luar .  


  1. nasib baik doktor comel.hihi.

    ReplyDelete
  2. uikssss pesal tu?Demam ker?semoga cepat sembuh yerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. demam sebab cuaca yg bertukar2.. pastu kurang cairan dalam tubuh

      Delete
  3. sakit itu nikmat dari Allah. Allah nak bagi awak berehat sebaiknya. Take care ye. Semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembuh dari lesakitan yang dialami..cuaca sekarang memang mudah dapat penyakit

    ReplyDelete
  5. wish u get better asap...

    #visit me on shukranzahari.blogspot.com #nuffnangclick #happy blogging

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search