Ad

PELAKON DRAMA MONALISA

PELAKON DRAMA MONALISA


Pelakon Drama MONALISA

Drama bersiri Mona Lisa adaptasi daripada drama Korea berjudul 'Two Women's Room'. Menggantikan drama Syurga Yang Kedua , yang tayang sebelum ini . Menampilkan gandingan pelakon drama MonaLisa iaitu : Zara Zya, Mona Allen, Nazim Othman, dan Hafreez Adam. Drama rantaian 80 episod arahan Shahrulezad Mohameddin. Ditayangkan menerusi slot Tiara di saluran Astro Prima dan Maya HD pada setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 6.00 petang di saluran Astro Prima dan Maya HD.. Katanya drama version korea tu best ceritanya ...yang version malaysia tak tau pula, kena tengok juga ni ! 

Watak Pelakon MonaLisa



PELAKON 
WATAK
Zara Zya
Melissa
Ramona 
Nazim Othman
Johan 
Hafreez Adam
Adam Hakim
Amyza Aznan

Roy Azman

Shahriza Mahmud

Fatin Nur Afifah


OST MONALISA 

Tajuk : Esok Masih Ada
Penyanyi : Hannah Delisha 


SINOPSIS MONALISA

Kisah Melissa seorang pewaris hotel terkenal. Melissa mempunyai hubungan romantik dengan Johan yang juga merupakan pengurus hotel tersebut. Kehidupannya berubah apabila berkawan dengan Ramona yang cemburu akan kemewahan yang dimilikinya. Ramona merancang untuk mengambil segalanya milik Melissa termasuklah teman lelakinya Johan. Ramona kemudiannya berjaya meyakinkan dewan pengarah untuk memecat Melissa dari kedudukannya sebagai Naib Presiden. 

Disaat Melissa ditimpa kesusahan, Adam mebantu Melissa mendapatkan pekerjaan di restorannya. Adam sebelum ini pernah bekerja sebagai tukang masak di hotel tersebut. Melissa merancang untuk membalas dendam dan merampas kembali haknya.


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo