BIODATA FARAH NABILAH

BIODATA FARAH NABILAH 


Lembut je kan tengok wajah dia bertudung , ramai yang tertanya siapakah nama pelakon yang memerankan watak Aishy dalam drama TITIAN CINTA , Slot Akasia di TV3 ni ? Watak Aishy dilakonkan oleh Farah Nabilah . Jom ketahui biodata Farah Nabilah lebih detail lagi .. 


BIODATA FARAH NABILAH [ watak Aishy dalam Titian Cinta ]

Nama Panggilan: Farah Nabilah
Tarikh Lahir: 10 Mac 1992
Umur: 25 (2017)
Agama: Islam
Bangsa: Melayu
Pendidikan: Jurusan Psikologi
Kerjaya: Pelakon, Model Iklan
Drama: Inikah Cinta, Papa Ricky, Titian Cinta (2017)
Laman Sosial:
Instagram: https://www.instagram.com/fawaaaa/


Gambar Farah Nabilah




Selebihnya korang skodeng la sendiri dekat IG dia hehee.. bye . ! 

{ 20 comments.. read them below or add one }

Lokman Hakim Lokman Hakim September 18, 2017 at 9:50 PM
Pelakon ni mmng cantik...manis orangnya
Jelita dan Awet Muda Jelita dan Awet Muda September 19, 2017 at 11:12 AM
Hopefully Farah ni takkan timbulkan banyak kontroversi. Lakonannya pun agak bagus juga
Cik Ash Cik Ash September 19, 2017 at 11:34 AM
pelakon baru ni tak pernah tengok lagi
Mawardi Yunus Mawardi Yunus September 20, 2017 at 9:50 AM
OOO pelakon rupanya ingatkan penyanyi tadi hehehe
Cik Rose Cik Rose September 20, 2017 at 11:13 AM
Rose suka suara dia. Minat dah drama Titian Cinta ni.
Lisa Nurulain Lisa Nurulain September 24, 2017 at 12:34 PM
cantik kalau dia bertudung tu hehehe
Irfan Irfan September 27, 2017 at 10:56 PM
Die berlakon sgt bagus..setiap scene nmpk menjadi..cume bile serious mcm lari sket dr dialogue. .
AnonymousAnonymous October 1, 2017 at 9:55 AM
Geram tengok Dia jual mahal dgn zul dalam titian cinta, kalau aku jadi zul, memang aku tinggal aje pompuan macam tu
nia k nia k October 4, 2017 at 9:02 AM
dah pernah tgk drama dia sebelum nih antaranya papa ricky. nama dia selalu lupa hihihi...
AnonymousAnonymous October 6, 2017 at 8:57 PM
wau. minat sgt kt dye ni. lau blh nk je lamar wat jd bantal busuk akuh. hari2 leh peluk cium. xpyh tgk tv. hehehe.
AnonymousAnonymous October 6, 2017 at 8:57 PM
wau. minat sgt kt dye ni. lau blh nk je lamar wat jd bantal busuk akuh. hari2 leh peluk cium. xpyh tgk tv. hehehe.
rosmaizatul ezlin rosmaizatul ezlin October 8, 2017 at 12:48 AM
sama mcm indonesialah..baru btl ramai pelakon..xdalah bosan asyik dia jer

http://blogsemak.blogspot.my/2017/10/semak-biodata-heroin-titian-cinta-aisy.html