Ad

SENARAI PELAKON DIA BIDADARIKU

SENARAI PELAKON DIA BIDADARIKU
Drama DIA BIDADARIKU || Lama juga tak tengok Erra Fazira berlakon , kali ni dia jadi Heroin di drama Dia Bidadariku Astro Ria.  Digandingkan dengan Hisyam Hamid ( Hero dalam Abang Bomba I Love You ) juga pelakon lainnya seperti, Norman Hakim, Raja Ilya dan ramai lagi. Mula disiarkan pada 6 Mac ini, setiap hari Isnin hingga Jumaat pukul 10.00 malam di Astro Ria 104 dan Astro Ria HD 123.


SENARAI PELAKON DIA BIDADARIKU

Drama ini akan ditayangkan sebanyak 13 episod je , ala,,  rasa macam kejap je .  Pelakon dalam drama ini  mesti korang dah kenal. Berikut senarai pelakon dalam drama Dia Bidadariku

PELAKONWATAK
Erra Fazira Suri
Hisyam Hamid Ammar
Norman Hakim Ridzal
Tisha Shamsir Qaseh
Wan Raja Khalif
Raja Ilya Suzanna
Salina Saibi Rita
Dian P. Ramlee Maryam 


LAGU TEMA / OST DIA BIDADARIKU

Tajuk : Tabah
Penyanyi :Elizabeth Tan

SINOPSIS DIA BIDADARIKU

Mengisahkan tentang Suri, lakonan Erra Fazira, andartu yang hatinya telah tertutup apabila putus tunang 15 tahun yang lepas. Tiba-tiba sekarang bekas tunangnya Ridzal lakonan Norman Hakim yang psiko telah dia datang kembali untuk merebut cintanya. Disamping itu muncul seorang jejaka bernama Ammar lakonan Hisyam Hamid yang ingin cuba untuk memenangi hati Suri. Dapatkah Ammar untuk mendapatkan cinta Suri yang telah lama dingin itu.

GAMBAR PELAKON





0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo