IG-Nius Luban makanan sunnah tambahan untuk anak

Perlancaran produk I G-Nius

I G-Nius luban telah dilancarkan pada 15 ogos 2016 buat julung kalinya di sebuah Madrasah tahfiz di Klang, Selangor.
Dimana produk ini yang dikenali sebagai I G-Nius yang berasaskan makanan sunnah iaitu luban. Ini adalah satu-satunya herba makanan sunnah di malaysia yang diformulasikan dalam bentuk jus.




MHS Mahakarya Resource selaku pengeluar produk ini telah melakukan pembangunan dan penyelidikan (r&d) bagi produk selama setahun sebelum ianya dikormersialkan di pasaran tempatan. Ianya bermula daripada salah seorang ahli keluarganya yang bekerja di Jordan yang menyedari tentang khasiat yang ada dalam luban dan mempengaruhi syarikat ini untuk membantu dan menyedarkan masyarakat malaysia bahawa makanan sunnah dari luban ini amat memberikan seribu kejayaan.







Inilah rahsia bagaimana ahli tahfiz di Jordan sangat kuat ingatannya dlm mempelajari quran, begitu jua kehebatan I G-Nius luban. ini mahu ditunjukkan oleh pengasas yang lebih dikenali sebagai hamka kepada anak anak dan ibu yang mengandung di malaysia.

pohon luban yang banyak di kawasan-kawasan beriklim panas seperti oman, yaman, mesir, egypt dan sebagainya




Apakah keistimewaan Luban?

- Salah satu makanan sunnah yang menjadi warisan sejak turun temurun.
- Meningkatkan keyakinan diri.
- Meningkatkan tahaptumpuan pada pembelajaran.
- Menyuburkan niat anak-anak dalam mnghafal semua subject dan al-quran
- Meninggikan kecergasan dan ketajaman akal.
- Merawat saraf lidah untuk memudahkan masalah pertuturan.
- Amat sesuai pada anak yang lemah daya ingatan dan hafalan.
- Dapat mngelakkan daripada serangan kanser.


ini adalah sebahagian daripada luban atau dikenali sebagai boswellia thurifera



Kandungan I G-Nius telah disahkan oleh pihak KKM. Antara bahan yang digunakan ialah ekstrak dari kurma, buah delima, buah tin, gam arab, badam, habatus sauda, madu dan kismis.


Pencarian ejen dan stokis I G-Nius luban

Adakah anda mencari peluang bisnes yang boleh menjana pendapatan yang lumayan dan berterusan?
Rebutlah peluang menjadi pengedar dan stokis produk I G-Nius kami yang sah sekarang dengan modal permulaan yang sangat rendah!




Promosi & tawaran berganda.
- Hadiah menanti bagi stokis yang berjaya mngandakan jualan.
- Berpeluang menikmati aktiviti menarik seperti melancong, beriadah
- Macam-macam lagi yang ekslusif bersama kami.

Jika berminat, hubungi kami segera!

Untuk maklumat lanjut, boleh layari:

Website:

Facebook rasmi: 

Instagram : 


8 ulasan

Kalau dah ada anak..boleh amalkan makan ni.hehe

makanan sunnah itu yang terbaik buat semua ;)

ingat nak cari untuk anak akak nanti..

macam menarik pulak nak bagi untuk mikhail ni. boleh review kat anak nanti..

boleh contak detail atas tu kak..

hehe boleh je,... makanan sunah elok


EmoticonEmoticon