Ad

Review: MIKA SAKURA WHITE ,PUTIH SATU BADAN

MIKA SAKURA WHITE
REVIEW MIKA SAKURA WHITE , PUTIH SATU BADAN || Assalamualaikum dan selamat hari isnin. Monday Blues ke ? tak perlu blues sangat la ye.. cuba senyum . Haa.. kan lawa dan handsome tu ! Hari ini nak story mengenai produk yang memutihkan kulit bukan hanya di wajah sahaja tapi putih satu badan . Wahh.. kaum perempuan sapa yang tak nak lawa dan kulit gojes. Mika Sakura White , diperbuat dari ekstrak bunga sakura dan cara pemakanan yang mudah iaitu hanya kemam dan kunyah sahaja.



Apa yang menarik dan kelebihan MIKA SAKURA WHITE
-Boleh MEMUTIHKAN kulit muka
-Boleh MEMUTIHKAN kulit satu badan
-Boleh menghilangkan jerawat & parut jerawat
- Boleh menghilangkan jeragat
- Boleh menaikkan seri muka
-Paling penting, BOLEH MEMUTIHKAN SATU BADAN dengan cara PALING MUDAH iaitu KUNYAH sahaja!


Kandungan Mika sakura white diperbuat dari  100% dari ekstrak semulajadi BUNGA SAKURA
,100% tiada bahan kimia dan tiada kesan sampingan yang negatif .
* Diformulasi oleh doktor perubatan bertauliah Malaysia dengan kepakaran teknologi Korea
*Sesuai untuk semua jenis kulit lelaki & wanita
* Ekstraknya antara agen anti penuaan yg paling berkesan dan terbukti digunakan oleh ramai pengamal kecantikan di Jepun & Korea
Jangan risau , Produk kecantikan MIKA SAKURA WHITE telah diluluskan oleh Kementrian Kesihatan Malaysia . Dan pastinya mempunyai rasa yang sedap. 




Setelah seminggu rajin memakan Mika sakura white ini, nampak juga  perubahan. Ada beberapa kawan tegur sekarang Lisa makin putih . Lisa rasa sama sahaja , tapi mungkin sebab hari-hari tengok dan pandang depan cermin sebab tu tak perasan. Mata orang lain yang memandang yang lebih tahu kan ! . .. Packing botol yang ringan dan kedap udara memudahkan Lisa membawa pergi kemana-kemana. Hanya tinggal masuk dalam beg dan siap. Tak memerlukan ruang yang banyak dan besar.

Nak tahu tak testimoni dari pengguna yang lain ?


Kalian tak teringin ke ? sekarang Procrowd Holdings sedang mengadakan promosi untuk 200 pelanggan terawal. Sebarang pertanyaan cepat whatsapp sis Ara dari Procrowd - 0132037799

CEPAT TAU JAGAN SAMPAI KEHABISAN ! :D



5
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo