Koleksi Terbaru Shawl Nora Danish

Koleksi Terbaru Shawl NoraDanish "ND OWL DIAMOND " || Selepas Kak Nora Danish ini mempunyai bisnes cafe XOXO , wahh sekarang dah mengeluarkan jenama tudung shawl sendiri tau ! Instant Shawl d  Dan modelnya,,tentu la Nora Danish ! Comel kan pakai tudung  . 
Walaupun ada segelintir orang mengejek " hek eleh..jual tudung tapi diri sendiri tak pakai tudung "
FYI   Fashion Designer tuk Kasut tumit tinggi pun belum tentu diorang pakai kasut tumit tinggi tau ! Biarlaa Mana tau nanti Nora Danish akan berhijab macam Che Ta' ? .Lawa lah tudung  Nora Danish ini..geram pulak. Harga tudung ini pun berbaloi juga dibanding tudung artis lain . Selain murah,tak nipis dan labuh ! Waahhh ... Jenama artis biasa meletops kan harga kaw kaw punya. 

Berikut gambar  koleksi shawl ND Owl Diamond  yang Nora Danish jual .




MACAM MANA? TERGODAAA KAANNN ! Nak fefeling Gojes gayakan tudung Nora Danish tak? Cepat beli sebelelum orang lain grab ! 

{ 9 comments.. read them below or add one }

Nadia Johari Nadia Johari September 11, 2015 at 3:47 AM
nampak dia upload gambar dekat ig dia..lor dia punya ke..ingat die shoot org punya
ziana eunos ziana eunos September 11, 2015 at 10:09 AM
cantik2

*jemput singgah http://zianaeunos.blogspot.com
irra yyan irra yyan September 11, 2015 at 1:17 PM
Mmg comel sgt nora danish bertudung. Sweet jer. Suke suke suke [irrayyandotcom]
iffah hussin iffah hussin September 11, 2015 at 2:26 PM
Wahhh cantiknye Nora Danish, suka tengok.
yoorin melacolea yoorin melacolea September 11, 2015 at 3:01 PM
aaaa...!! comeynyee tudung ND!!! yg ada scallop tu comel angattt..
anazarin dotcom anazarin dotcom September 16, 2015 at 5:54 PM
Manisnya nora danish bertudung...semoga Allah bukakan pintu hatinya untuk berhijab