Wednesday, November 3, 2021

BUAT JUALAN RM9 JUTA SEBULAN HANYA JUAL PRODUK ORANG LAIN

BUAT JUALAN RM9 JUTA SEBULAN HANYA JUAL PRODUK ORANG LAIN

BUAT JUALAN RM9 JUTA SEBULAN HANYA JUAL PRODUK ORANG LAIN





Assalamualaikum, Zaman sekarang ni memang banyak peluang-peluang perniagaan yang kita boleh ceburi tanpa perlu keluarkan modal, pegang stok produk dan tak perlu jadi Founder. Kalau perasan di social media seperti Facebook dan Instagram, banyak je syarikat yang offer peluang untuk jadi dropship dan agent untuk bantu orang ramai jana pendapatan tambahan. Tapi semua tu terpulang pada diri kita sendiri sama ada nak buat atau pun tidak kan?

Siapa sangka seorang ibu 5 anak ini berjaya buat RM9 Juta sebulan hanya jual produk orang lain tanpa modal dan tanpa perlu jadi Founder produk.

Ya… Lisa tak nafikan bunyinya macam mustahil tapi inilah yang berjaya dikecapi oleh ibu 5 anak ini...

Jom kita selami kisah kejayaan ibu 5 anak ini…

BUAT RM9 JUTA TANPA PERLU JADI FOUNDER

Puan Shabaneeny Mahmud, 43 tahun seorang bekas Pengurus Audit yang selesa makan gaji selama 22 tahun berhenti kerja 4 tahun lalu sebab inginkan kebebasan masa demi anak-anaknya yang sedang membesar.

Puan Shabaneeny Mahmud sertai Eskayvie sebab ada banyak kelebihan yang disediakan. Eskayvie ada platform lengkap bagi membantu usahawan yang tiada pengalaman berniaga.

Latihan pemasaran dan jualan yang sangat komprehensif ada disediakan untuk bantu semua usahawan secara langkah demi langkah daripada mula sertai Eskayvie Nexus sampailah berjaya capai pendapatan impian bermula daripada 4 angka, 5 angka dan 6 angka sebulan. 


Semua ini boleh dibuat tanpa modal. Tak perlu jadi founder produk pun. Tak perlu simpan stok, tak perlu ada kedai untuk simpan stok, tak perlu hantar barang sebab semuanya HQ yang uruskan serta tiada kos overhead yang tinggi sebab tak perlu ada pekerja.

Latihan dan sokongan padu daripada HQ telah membantu Puan Shabaneeny Mahmud mencapai kebebasan masa dan kebebasan kewangan yang diimpikan. Kini beliau boleh lihat anak-anak membesar di depan mata serta memberikan pendidikan yang terbaik untuk mereka.





KELEBIHAN SEBAGAI USAHAWAN ESKAYVIE NEXUS

  1. Tiada Modal
  2. Yuran Pengaktifan Rendah
  3. Komisen Pengenalan, Komisen Jualan sehingga 40%, Bonus
  4. Tidak Perlu Pegang Stok & Penghantaran diuruskan Eskayvie
  5. PERCUMA: Latihan Jualan dan Pemasaran secara online dan offline bernilai lebih RM360,000 seorang
  6. Bimbingan professional oleh doktor perubatan, dietitian dan nutritionist
  7. Insentif kereta, rumah & royalti
  8. Sistem yang telus dan adil


PRODUK DIFORMULASIKAN OLEH DOKTOR PERUBATAN

Puan Shabaneeny Mahmud yakin dengan produk berkualiti Eskayvie kerana ia diformulasikan oleh Dr Syid Ayob, seorang doktor perubatan yang memastikan setiap bahan dan sukatan yang digunakan adalah bersesuaian mengikut keperluan individu. Setiap produk yang dihasilkan akan melalui penyelidikan dan pembangunan yang menyeluruh demi memastikan ia memberi manfaat terbaik kepada pengguna.

Ini termasuklah produk inovasi terkini daripada Cendawan Susu Harimau iaitu Eskayvie Diffenz yang telah terjual lebih 500,000 botol.

Kajian mendapati Cendawan Susu Harimau ini sangat bagus untuk menjaga kesihatan paru-paru. Mereka yang ada sistem imun yang lemah dan masalah terhadap kesihatan paru-paru sangat sesuai untuk ambil Diffenz ni. Di musim pandemik ini, kita sendiri tahu bahawa sistem imun dan kesihatan paru-paru sangat perlu ditingkatkan agar tidak mudah dijangkiti virus yang boleh membawa maut ini.

Lisa ada kongsikan pengalaman Lisa yang mempunyai keluarga terdekat dan rakan yang terkena jangkitan Covid-19. Lisa sangat sarankan korang cuba Eskayvie Diffenz ni sebab kandungannya yang terbaik untuk tingkatkan sistem imun badan dan jaga kesihatan paru-paru.


Sekarang ni dah boleh rentas negeri dan banyak sektor perniagaan dan awam telah dibuka. Jadi inilah persediaan kita untuk tingkatkan sistem pertahanan badan kita daripada dijangkiti virus yang berbahaya. Kita pun dah masuk ke fasa endemik dimana kita perlu hidup bersama Covid-19. Yang penting kita kena ikut SOP yang ditetapkan oleh kerajaan Malaysia.  


BANYAK IMPIAN TERCAPAI DENGAN ESKAYVIE





Banyak impian Puan Shabaneeny Mahmud yang sudah tercapai ketika ini. Kelebihan sistem Eskayvie Nexus yang telus memberikan keuntungan sehingga 40% melalui Komisyen, Bonus dan Reward yang sangat membantu setiap usahawan mencapai pendapatan impian sehingga 6 angka.

Semuanya hanya di hujung jari kini. Ada telefon pintar atau laptop. Ada data internet, bisnes boleh berjalan lancar di mana saja korang berada. Dari main Facebook, Twitter, TikTok dan Instagram tanpa buat apa-apa yang berfaedah, baik sekali sekala berniaga kan? Boleh juga dapat duit tambahan.

Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie mensasarkan untuk membantu lebih 20,000 wakil pengedar di seluruh Malaysia menjelang Disember 2021 bagi mencapai matlamat bebas kewangan serta bebas masa demi keluarga.

Akhir kata, korang yang tercari-cari peluang untuk buat duit boleh lah join Eskayvie ni. Mana tahu rezeki korang kat situ dan boleh buat jualan RM9 juta macam Puan Shabaneeny Mahmud. Tiada yang mustahil jika kita berusaha dan tawakal kepadaNya.

“Kita Ikhtiar untuk kesihatan diri dan bantu ekonomi keluarga,”

Boleh layari www.eskayvienexus.my untuk maklumat lanjut.

Post a Comment

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search