Ad

PAKEJ UMRAH JUARA TRAVEL TERBAIK DAN MURAH

PAKEJ UMRAH JUARA TRAVEL TERBAIK DAN MURAH

Umrah , datang ke bandar suci Mekah ... siapa lah yang tak teringin . Lisa pun tengah kumpulkan duit untuk Umrah , insyaallah akan sampai kesana nanti . Lisa sendiri teringin nak mencari agensi yang betul-betul boleh dipercayai. Bercakap pasal umrah ni , ada cerita positive dan juga negative tentang agensi umrah ni . Jangan sampai duit dah bagi tapi ada masalah ketika menjalankan Umrah nanti . Ramai yang syorkan ambek pakej dengan syarikat Juara Travel atau nama syarikat yang sebenar ialah JUARA TRAVEL & TOURS SDN.BHD , yang dah berbelas tahun di bidang ini dah ada LESEN KHAS UMRAH juga banyak yang bagi feedback positive. Wah nak tahu lebih detail laa... macam menarik je. 


PAKEJ UMRAH JUARA TRAVEL TERBAIK DAN MURAH 

Baru beberapa hari lepas ni Lisa dan kawan ni bersembang tentang makcik dia yang kena tipu oleh agensi Umrah . Hurmm buat Lisa cuak juga la masa tu , iyelah..Lisa sendiri sedang merancang untuk pergi Umrah .. eh eh dapat berita macam tu pula . Katanya ditawarkan dengan pakej murah antara 3-4 ribu ... so tertarik dengan harga tu maka diambillah dengan agensi tu . Sampai sana.. dan siap menjalankan ibadah semua .. makcik tu tak boleh nak balik ... kira travel agensi tu tinggalkan dia seorang disana .Sedih bukan ?  huhuhu.. Jangan risau , sebab Juara Travel ini mempunyai LESEN KHAS UMRAH . ha.. ada lesen tu kiranya memang boleh dipercaya dah . PAKEJ UMRAH JUARA TRAVEL TERBAIK DAN MURAH berikan kemudahan dan benefit yang berbaloi untuk diambil. 




Untuk pengetahuan anda , Juara Travel ini telah pun telah didirikan hampir 24tahun . Dan amat berpengalaman dalam bidang pengurusan umrah selama lebih kurang 10 tahun, Juara Travel & Tours Sdn Bhd telah mengendalikan kurang lebih 30,000 jemaah sehingga kini. Jumlah ini bertambah dari hari ke hari . Khidmat pembimbing umrah dan haji bertauliah lagi berpengalaman bagi menyantuni Jemaah umrah kami sebelum, semasa dan selepas mengerjakan ibadah umrah.

Juara Travel & Tours Sdn Bhd adalah sebuah syarikat agensi pelancongan berlesen dan berdaftar di bawah Kementerian Pelancongan Malaysia (No. KPK/LN 2819) semenjak tahun 1994 dan merupakan ahli Malaysian Association of Tour and Travel Agents (MATTA) dan BUMITRA MALAYSIA.


A post shared by UMRAH&HAJI/TOURS (@juarahq) on

Antara Pakej Umrah sangat menarik buat semua seperti :-
  • Pakej bermula dari RM6290
  • Pakej termasuk: Tiket penerbangan Etihad/ Oman/ Saudi/ Malaysia Airlines. (Bergantung kepada tarikh yang dipilih).
  • Penginapan hotel 3/4/5 bintang
  • Barang kelengkapan seperti beg Juara Travel 1 set ada 4 jenis (beg besar, luggage beg, beg telekung dan sling beg utk pakej selain pakej ekonomi)
  • Penyediaan kursus umrah secara berjadual sebelum berangkat
  • Mempunyai muassasah sendiri dengan mengeluarkan visa umrah
  • Mutawwif/ Pembimbing Umrah Yang Berilmu
  • Program kuliah di tanah suci
  • Jadual penerbangan yang 'CONFIRM' terbang, InsyaAllah
  • Penggunaan alat bantuan komunikasi 'RECEIVER' semasa pelaksanaan ibadah umrah yang 'PERTAMA'
  • Jarak hotel yang dekat/sederhana
  •  Mempunyai barisan staf di madinah dan makkah yang professional

Nak daftar mudah je , Boleh hubungi :
Whatsapp: www.wasap.my/60182204406 (ANIS)
Whatsapp: www.wasap.my/60179027713 (MUHAIMI)
Whatsapp: www.wasap.my/60193888710 (AFIQ)
Whatsapp: www.wasap.my/60193704551 (AINA)

💻 Emel: infojuara@gmail.com
💻 Website : www.juaratravel.com.my


A post shared by UMRAH&HAJI/TOURS (@juarahq) on




PROMOSI RAYA PAKEJ UMRAH 2018 - DISKAUN RM100 

Tahukah anda , Juara Travel sedang buat tawaran yang hebat dan menarik untuk Pakej Umrah 2018. PROMOSI RAYA PAKEJ UMRAH 2018 Juara Travel menawarkan diskaun sebanyak RM100.00 jika anda daftar pakej umrah sebelum 13 Julai 2018. Wah menarik juga ni !   Apa tunggu lagi , cepat book ye .



PSTTHH !! Jangan lupa follow media sosial Juara Travel untuk dapatkan lebih detail dan Info menarik yang lebih banyak lagi . 



FACEBOOK: https://www.facebook.com/juaratravelHQ/




A post shared by UMRAH&HAJI/TOURS (@juarahq) on

A post shared by UMRAH&HAJI/TOURS (@juarahq) on
A post shared by UMRAH&HAJI/TOURS (@juarahq) on


Semakin berkobar pula nak pergi umrah ni , menarik sungguh dan boleh dipercaya . Doakan Lisa boleh pergi ya insyaallah satu hari nanti .  Aminn.. Lisa doa untuk korang juga taw ! 


4
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo