Ad

Polis Meninggal Dirempuh Mat Rempit

INSPEKTOR WANITA MENINGGAL DIREMPUH MAT REMPIT

Polis Meninggal Dirempuh Mat Rempit || Dua hari lepas ternampak post media sosial dari kawan Lisa yang bekerja sebagai Polis di IPD Kluang mengenai kematian salah seorang anggota Polis ketika sedang bertugas . Ternyata ada  Pegawai Penguat Kuasa Trafik dari IPD Kluang meninggal dirempuh Mat Rempit ketika menjalankan tugas Ops Roda/Rempit di KM59 , Jalan Batu Pahat Mersing di awal pagi. Dalam tengah malam sampai pagi macam tu . Inspektor Margaret Tagun anak Goen , polis wanita yang berusia 32tahun sempat dilarikan di Hospital Enche'Besar Hajjah Khalsom  di Kluang sebelum akhirnya meninggal 12.45 Tengah hari . Penunggang motosikal yang melanggar Polis tersebut berusia baru 17tahun. Namun sempat la kena tangkap sebab jatuh dari motor sedangkan Inspektor wanita  Margaret tersebut mengalami patah tangan , tulang pinggul dan kaki dan juga mengalami pendarahan dalaman. 

Seriau juga mendengarnya . Meninggal ketika menjalankan tugas,. Dan yang melanggar polis ini ialah budak sekitar 14-20tahun dan TIADA LESEN ! Dah salah mengaku saja salah. Ni langgar sampai meninggal. Ingat nyawa ini boleh di beli ke apa ! Lumba haram dimalam hari , Hmm tiada lesen .. Apakata budak-budak tu join cupPrix  .. menang dapat hadiah . Jangan lupa ambil lesen ye. Bawah umur ke apa.. kalau melanggar orang sampai menyebabkan kematian tu memang kira jenayah juga. Sebab itu kalau Lisa nak melintas jalan , memang Lisa jarakkan jauh-jauh dengan penunggang motosikal. Tak semua mempunyai perangai buruk , tapi sebab trauma pernah kena langgar oleh Motor. Huwaa.. tak ingin kejadian berulang lagi.

Jenazah Inspektor Margaret Tagum anak Goen, 32, telah dituntut suaminya, Leon anak Bahak, 37, untuk disemadi di Bau, Sarawak. Besarnya pengorbanan seorang Polis.. 




3
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo