Gambar Anak Lisa Surihani Dan YusryKRU

Gambar Anak Lisa Surihani Dan YusryKRU || WAHH comel la anak Lisa Surihani bersama YusryKRU. Anak sulung  berjantina perempuan yang lahir semalam 15 September 2015 dengan berat 3.4kg   , sama tarikh dengan tarikh lahir Yusry.

Baru lepas bersalin, gembira dan perlu menyesuaikan dengan hadirnya buah hati  . Teruja ?mesti la ! tak pa.. bagi Lisa dan Yusry me . Kalian pun pastinya tak sabar nak tengok gambar anak Lisa surihani kan ...

Gambar Anak Lisa surihani .



Wahh tengok..mommy Lisa dan yusry nampak happy je kann... 

{ 8 comments.. read them below or add one }

Ummul Azkee Ummul Azkee September 16, 2015 at 10:44 PM
merah lg pipinya..baru satu hari tak nampak lg muka siapa kn..huhhuhu..kak ummul bw sini..
kisah earty kisah earty September 17, 2015 at 2:31 PM
Yang penting Lisa & baby sihat.. :)
yaya cendana yaya cendana September 17, 2015 at 4:48 PM
hai lisaaa...nama sama dah...hihii
irra yyan irra yyan September 18, 2015 at 10:21 PM
weiiiiii tak sbar nak tengok anak lisa sepet!!! oppsss
iffah hussin iffah hussin September 19, 2015 at 9:26 PM
Mesti Comel mcm Lisa Surihanikan!