Ad

Masker Pilihanku, IDO'S TWILIGHT GUARDIAN MASK

TIPS WAJAH BERSERI , IDO'S TWILIGHT GUARDIAN MASK ,
Masker Pilihanku ,IDO'S TWILIGHT GUARDIAN MASK  | Bukan hanya badan sahaja yang penat , Namun kulit muka pun boleh penat. Macam mana tu ? Habuk , kotoran , makeup , hujan , panas menyebabkan kulit muka menjadi tua dan terjadinya kulit mati . Stress kerja dan aktivity yang padat pun boleh membuat muka berkerut tau ! . Pastinya wanita tak suka dengan kulit wajah yang berkerut ibarat seperti monster atau hantu yang selalu membayangi wanita. SERAM !

Lisa pon penat , banyak masa lisa habis untuk kerja. Ditambah dengan aktivity kerja diluar  lagi. Huh.. malam balik rumah muka pon terasa penat . Kadang kalau tak cuci bersih muka ni akan menjadi jerawat ! ya .. kulit muka yang sensitif dan terdedah dengan habuk dan kotoran memang akan jadi macam tu . 
Dan Lisa pilihlah IDO'S TWILIGHT GUARDIAN MASK . Sejuk dimuka dan terasa macam fresh . Lembut dan juga aroma yang wangi.

Masker kulit muka yang mempunyai banyak manfaat. Jenis masker yang lain lisa tak try lagi. sbab pernah try dan keesokan harinya tumbuh jerawat comel. Tak taula.. mungkin sebab kulit muka tak sesuai . IDO'S , Sel Stem Botani Teknologi canggih inovatif merangsang mekanisme pertahanan tubuh untuk pertumbuhan semula sel dan rejuvenation yang dilengkapi dengan regenerasi tindakan ke atas epidermis untuk pembaharuan sel dan pembezaan; penyusunan semula pada Dermo-epidermis dermis junctionand untuk mengetatkan kulit dan pengukuhan; melindungi dari radikal bebas yang kuat yang menyumbang kepada pengurangan kerengsaan persekitaran dan #inflammationto sensitiviti kulit pertempuran dan alahan. 


Dibuat dari bahan-bahan yang melindungi kulit daripada kerosakan UV, memutihkan dan mencerahkan mana-mana pra-pigmentasi. Selain itu, bahan-bahan aktif menyediakan pelembap hingga ke dasar kulit membuat kulit tidak kering dan berkesan mengekalkan molekul air dalam sel-sel kulit. Oleh itu, dengan penyembuhan, anti sensitif, anti-penuaan, pemutihan dan pelembab fungsi, Twilight Guardian Mask segera membentuk perisai pelindung telus bulat-the-jam di muka, meninggalkan kulit lembut dan berseri.
Open IDO'S TWILIGHT GUARDIAN MASK , kemudian lekatkan dimuka . Wahh sejuk dan fresh macam letak ais atas muka . Hahaha.. tunggu dalam 30 minute dan kemudian tanggalkan.
Dan rasakan kelembutan kulit ketika bangun tidur. Tadaa... rahsia kecantikan yang selama ini Lisa amalkan .  ( Cewahh... ayat.. ! )


Kekal berseri selepas mencuci muka . 

Nampak tak wajah Lisa yang berseri-seri bagaikan dapat bonus sebulan gaji. Hahaha..  Pilihlah mask yang sesuai dengan kulit kalian . Dan pemakaian yang teratur , kalau busy dan tak sempat.. Lakukan seminggu 2@3 kali. Terutama untuk kalian yang nak kahwin tu .. Yang mak orang pun boleh buat le.. nanti suami pon sayang . Heee...

 Tips lain untuk kekal berseri , minum air putih banyak-banyak ketika bangun tidur dan rest & tidur secukupnya . Yang suka pakai makeup tu , pilihlah makeup yang tak terlalu banyak kangdungan bahan kimia. Sekarang kan dah banyak makeup yang menggunakan bahan herba , pandai-pandailah kalian pilih . hehe.. 


0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo