Ad

Membeli Sambil Menderma , Kempen Sumbangan Oligo ke Gaza

Membeli Sambil Menderma , Kempen Sumbangan Oligo ke Gaza.
Oligo minuman malt coklat

Membeli Sambil Menderma , Kempen Sumbangan Oligo ke Gaza

Baru ni Syarikat Power Root Sdn Bhd (Power Root) menyerahkan sebanyak RM250,000 kepada Tabung Kemanusiaan Palestin Media Prima dalam usaha membantu misi kemanusiaan penduduk Gaza. Oligo ni salah satu produk dari Syarikat Power Root Sdn Bhd (Power Root). Setiap pembelian Oligo serbuk menyumbangkan  sebanyak RM0.50, dan produk sedia dimimun akan menyumbang sebanyak RM0.10 ke bantuan solidariti ini. Membeli sambil menderma, if korang beli produk Oligo ni sedikit banyak turut serta  dalam  kempen sumbangan Oligo ke Gaza.

Membeli Sambil Menderma , Kempen Sumbangan Oligo ke Gaza

SOLIDARITI BERSAMA OLIGO. 


Sokongan solidariti bersama Oligo untuk bantuan kemanusiaan ke Gaza melalui Tabung Kemanusiaan Palestin Media Prima Malaysia telah mencapai RM303,229, sehingga 17hb Mac 2024. Menerusi kempen dan sumbangan ini, Power Root akan berusaha mengumpulkan bantuan kepada penduduk Gaza dan sekali gus menyatakan solidariti bersama mereka.


Datuk Azizulhasni Awang , atlet lumba basikal negara merupakan duta baharu Oligo . Kempen sumbangan akan berlangsung juga sepanjang ramadan ini dan akan diteruskan sampai bila-bila. Jadi korang masih boleh ikut turut serta nak menyumbang. Dapat bantu sikit pon jadi la daripada tidak sama sekali kan ? sedikit demi sedikit lama lama menjadi banyak dan kita boleh bantu saudara kita yang di Gaza sana. Entah sampai bila peperangan ini akan berlaku  tiada yang tahu . 


Kekal Bertenaga Ketika Berpuasa Bersama Oligo. 

Bulan puasa sambil menyusu memang rasa mencabar, badan letih dan penat yang luar biasa. Kawan sugestkan untuk cuba Oligo, minuman malt coklat dengan oligofruktosa. Apalagi cepat Lisa beli dan cuba sendiri!   Kekal bertenaga ketika berpuasa bersama Oligo. Direct Feeding  tak jadi masalah , susu boleh jadi booster susu badan juga so  Lisa masih boleh menyusukan anak walaupun berpuasa. Korang boleh cuba juga tau ! 


Oligo sepertimana yang kita maklum adalah salah satu produk minuman malt coklat 100% Halal buatan Malaysia yang menjadi kesukaan rakyat Malaysia kerana ianya produk yang lazat serta kaya dengan nutrien yang berkhasiat. Sangat sesuai untuk kanak kanak dan juga dewasa. Paling penting produk ni Halal. 

Diselit dengan formula NutriMax, termasuk Oligofruktosa, Protein, Kalsium, Vitamin B1, B2, B6 & B12 – menjadikan setiap tegukan bermakna. Oligo membantu menguatkan badan dan minda dalam meningkatkan prestasi otak. Ia juga membantu mengelakkan keletihan sepanjang berpuasa.



Perkasakan hari anda dengan Oligo, gabungan kaya Coklat Belgium Premium, yang membuatkan anda sentiasa bertenaga dan bersedia untuk apa sahaja yang datang.



Produk Oligo boleh dibeli di pasaraya Aeon, aeon big, Mydin, giant, TF, econsave, sunshine etc dan juga secara online. Sambil membeli kita menderma. Pilihan anda terhadap produk Oligo telah memberikan impak yang bermakna!

Untuk maklumat lanjut dan pembelian, layari :

Oligo Website: https://oligo.com.my/


1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo