Ad

AZYMA CARE SABUN TANAH LIAT

AZYMA CARE SABUN TANAH LIAT , clay body wash
AZYMA CARE SABUN TANAH LIAT

AZYMA CARE SABUN TANAH LIAT

Selalu tulis tentang makeup , nak kongsi juga penjaan body wash sabun mandi yang Lisa gunakan baru-baru ni . Lisa jenis cerewet sikit memilih sabun mandi sebab kulit Lisa yang sensitif dan lembut mudah kena iritasi kalau tak ngam dengan sabun tu. Sebab tu Lisa akan pilih sabun yang tak mengandungi bahan-bahan yang hard . Penting woo salah pilih boleh gatal dan luka kulit Lisa sebab menggaru tak sudah . Baru ni Lisa cuba Azyma Care Clay Body Wash , sabun  tanah liat pertama di Malaysia . Tanah Liat sendiri bagus untuk kulit , kalau korang perasan biasanya digunakan untuk mask diwajah .


Azyma Care Clay Body Wash

Lisa cerewet sikit bab Sabun ni sebab kulit ssnsitif, salah pilih je leh gatal then garu sampai darah . First time pakai Azyma Care Clay Body Wash , @azymacare yang salah satu bahan dari tanah Liat premium . Hasilnya.. kulit lebih lembut dan tak menggelupas , nah satu lagi.. boleh control peluh dan bau badan tau.

Beberapa harini  Lisa kena pergi event di luar tempat kerja , tempat yang panas dan ofcoz normalnya Lisa jenis yang akan cepat berpeluh kalau kena panas . Ha... yang peliknya masa di event ni tak peluh pula... so berkurangla rasa gatal dan tak selesa , rasa lebih confident .

Azyma care clay body wash juga tidak memgandungi bahan2 kimia berbahaya seperti paraben, diethanolamin, pewarna tiruan dan lyral. Paling penting ianya disahkan halal Jakim, dan didaftarkan dengan KKM (NPRA).

Azyma Care Clay body wash boleh dipakai untuk semua jenis kulit, walaupun kulit super sensitif, termasuk kanak2 yg berumur 2 tahun ke atas. Ianya lembut dan PHnya adalah neutral.

Kandungan Dalam Azyma Care Clay Body Wash 

  • Chamomile - Chamomile secara semulajadi mempromosikan kulit yang terasa lembut, bersih, dan sihat, dan ia juga boleh melegakan keradangan pada kulit.
  • Lavendar Oil - Aroma kesegaran lavender adalah kesan yang menyenangkan pada tubuh dan secara semula jadi melegakan ketegangan tekanan.
  • Timun - Mengekalkan penghidratan air dalam kulit dan membantu badan anda membuang toksin secara semulajadi dan mengekalkan kulit yang sihat.
  • Lidah Buaya - Termasuk beta karotena, vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan ketegasan semula jadi kulit dan mengekalkan kulit terhidrat.
  • Body Odour Remover - Clay Bodywash Azymacare mengkhususkan diri dalam menghilangkan bau yang tidak menyenangkan dan kulit berminyak tanpa menggosok kulit sensitif dengan kuat.


Picit sedikit sahaja dah cukup .


Oh ya untuk korang yang  ada masalah kulit sensitif, boleh guna. Banyakkan guna air ketika mandi.




REVIEW LISA TENTANG AZYMA CARE CLAY BODY WASH

Nah baru ni Lisa short vacay ke Genting Highland . Lama rasa tak pergi sana , hehe nak merasa juga jejakkan kaki ke Genting Premium Outlet .  Banyak berjalan dari pagi kepetang  , makan , main theme park .. korang boleh bayangkan la peluh yang akan keluar, Lisa bawa sabun mandian Azyma Care untuk jaga-jaga. Azyma care clay bodywash ni membantu mengurangkan bau badan dan peluh .. Pernah tersalah pilih sabun , kalau bahan2 dia hard sangat nanti kulit Lisa akan rasa gatal takpun menggelupas . So now tak nak bertukar dahhh.... akan teruskan dengan azyma care clay bodywash . 


Azymacare clay body wash dikilangkan oleh Kilang yg mempunyai international certs dan diiktiraf oleh pengeluar produk personal care antarabangsa. Ada GMP, pengiktirafan Halal Jakim ada ISO (MS Cert Malaysia), dan mendapat U.S. Food and Drug Adminnistration (US FDA)

Mandian Tanah Liat sudah mendapat pengiktirafan pakar kulit dan mendapat " Dermatologist Tested" , "Mild and Gentle" dan " Suitable For Sensitive Skin".



Senarai Associate Azyma

Azyma Lembah Kelang/ Wilayah Persekutuan

1. Associate Azyma (AA - Putrajaya) Norshidawati

2. EA Putrajaya Syikin

2. Associate Azyma (AA - Setapak KL) Salasiyah Hassim. 

3. Associate Azyma (AA - Kuala Lumpur) Fitrah Al Hajj. 

4. Associate Azyma (AA - Ampang) Khairi

Azyma Associates Lembah Kelang (Selangor)

5. Associate Azyma (AA - Subang, Selangor) Ariffin Hijjaz. 

6. Associate Azyma (AA Rawang, Selangor) - Faris

7. EA Semenyih Ishak

8. Associate Azyma (AA Shah Alam, Selangor) - Sasana Gateaway

Azyma Negeri Perlis, Kedah & Pulau Pinang)

9. Stokis Azyma (SA - Negeri Pulau Pinang, Kedah dan Perlis) Rauhaz Global. 

Azyma Negeri Perak.
10.Stokis Azyma (SA - Negeri Perak) Feiza. 

10. EA Kamunting Azah


Azyma Negeri Kelantan

11. Associate Azyma (AA - Kota Bharu Kelantan) NoorulAklima. 

12. Associate Azyma (AA Pengkalan Chepa, Kelantan) - Haminah

Azyma Negeri Terengganu

13. Associate Azyma (AA Besut, Terengganu) - Mohd Noor Muda

Azyma Negeri Johor

14. Associate Azyma (AA Johor Bahru) Syamsul

Azyma Negeri Sabah

15. Associate Azyma (AA Kota Kinabalu) Muhashibi


Pembeli boleh dapatkan melalui associate atau laman web terus

Info selebihnya  layari  www.azymacare.com


4
( Hide )
  1. cik nor pun dah cuba..mmg terbaik..:)

    ReplyDelete
  2. lisa..kak nani dah guna habis dah sebekas.. nk repeat la..best

    ReplyDelete
  3. Bolehla cuba nanti sebab nak tengok kulit ok tak dengan produk ni. Susah nak cari yg sesuai dgn kulit Qiss

    ReplyDelete
  4. Akak dah guna juga sabun ni. Memang best. Especially part hilangkan bau badan dan ruam2 gatal tu. Tidur pun lebih lena lepas mandi dengan sabun ni. Bau dia wangi dan menenangkan.

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo