Ad

Promosi Perfume Beli 2 free 1 hanya RM120 !





Ramadhan dah lebih dari satu minggu , Raya dah nak dekat dah ni. Untuk kalian yang sedang mencari wangian apa yang nak pakai time raya nanti.. Haaa... mari singgah kat My Fav Perfume  . Menyediakan wangian yang superbb wangi menurut citarasa kalian. Bau yang tahan lama dan tak harga yang WOW..  MURAH ! 





Beli 2 PERCUMA 1 !  Beli 2 Botol Perfume dan dapatkan 1 Botol secara Percuma.dengan memasukkan code " b2f1RAYA2014 "  Harga? Rm120 sahaja untuk 2 botol perfumes tu . Murah kan ?! Penghantaran PERCUMA keseluruh area di Semenanjung ataupun Sabah dan Serawak . Pembeli yang bertuah juga akan menerima duit raya berjumlah RM50 serta perfume percuma dari MFP . Kesemuanya adalah bernilai RM110. Jadi,, tunggu apa lagi  jom cepat - cepat beli selagi masih ada promosi.  Promosi ini berlangsung dari 09 June - 23 Julai 2014 SAHAJA !






My Fav Perfumes  menjual perfume Original khusus untuk golongan yang berkemampuan dan perfume imitation (Super Gred) yang diimport dari Dubai khas untuk mereka yang kurang berkemampuan.
 Mengenai perfume imitation, ianya 90% seperti yang original. Ramai orang  yang membeli perfume jenis ini kerana lebih jimat. Walaupun 90% sama tetapi bau dan ketahanannya sama seperti yang original.Perfume Super Gred dan Gred AAA diperbuat dari Dubai , meskipun BUKAN ORIGINAL tetapi kandungannya 90% sama seperti original



Ahad Lisa order, dan pihak MFP bagitau  Isnin My Fav Perfumes shiping . Selasa Lisa dah dapat Perfumes tu . Barang Lisa terima dengan elok , tak kemek, tak pecah . Puas Hati !  Haa.. Harga Murah , Beli dua Dapat Free 1 Botol ,  Banyak pilihan Perfumes , service memuaskan.



         Lisa pilih chanel no 5 , katty perry , and Boss Bottled Sport Hugo Boss For Men.


saya dah beli... anda Bila lagi ? :)


Untuk pertanyaan boleh hubungi :

WEBSITE :
http://myfavperfumes.com/

FACEBOOK:
https://www.facebook.com/myfavperfumes

TEL:
EL: +6017-688 0029
 
WECHAT :
aculnetwork


6
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo