Ad

Nikmati kelajuan internet 10kali lebih cepat dari biasa !




Introducing Celcom 4G LTE.
Lightning-fast speeds on the best network.

"As Malaysia's widest and fastest mobile network, we're all about keeping up with the latest technologies and innovations as an integral part of our consumer offerings. Celcom is proud to launch a premium 4G network to step up to our customers'
ever-changing mobile lifestyles and data usages, so you can enjoy unimaginable data speeds like never before." potongan artikel yang Lisa ambil dari laman web "CELCOM" mengatakan bahwa dalam masa terdekat ini Celcom akan meningkatkan Network dari yang biasa kita dengar 1G,2G,3G dan sekarang akan dilancarkan 4G LTE .

  Celcom akan melancarkan
4G LTE, rangkaian terpantas dan paling maju di dunia data lagi. LTE (Long Term Evolution) adalah generasi keempat wayarles komunikasi mudah alih yang akan membolehkan anda untuk mengalami kelajuan sehingga 10 kali lebih cepat daripada apa yang anda sedang gunakan.


Mungkin anda pernah mendengar sebelum ini  tentang '4G" yah.  Mereka mengatakan bahwa telco mereka mampu menempuh  kelajuan dengan line 4G , Akan tetapi yang sebenar ialah kelajuan yang telco itu tawarkan tidak mampu menembus 4G meskipun berada dibawah pencawang .Akan tetapi  4G LTE ( Long Term Evolution) yang akan dilancarkan tidak lama lagi mempunyai kelajuan internet yang akan memuaskan bagi pihak customer CELCOM untuk melayari jariangan internet.


Celcom merancang untuk melabur RM300 juta untuk membangunkan rangkaian LTE dengan menjalankan peningkatan, pengembangan dan ujian hidup untuk memastikan kualiti optimum dalam prestasi mudah alih. Walaupun rangkaian 3G sedia ada kami adalah setanding dengan rangkaian berprestasi tinggi di seluruh dunia dengan kelajuan sehingga 42Mbps, ini akan mudah didarab dengan Celcom 4G LTE.

 Semua yang anda suka tentang Internet pada peranti mudah alih anda akan disediakan sehingga 10 kali lebih cepat.Anda boleh melihat ke hadapan untuk muat turun yang tidak penampan, permainan yang tidak akan ketinggalan, perbualan video yang tahu tidak jeda - yang lebih kaya, lebih lancar pengalaman Internet mudah alih sama sekali, semua pada rangkaian terpantas dan terluas negara.


Sekarang ini,4G LTE belum dilancarkan lagi . Percubaan LT E boleh anda rasakan dengan berkunjung ke Menara Celcom, Kuala Lumpur  Atau pon kunjungi Blue CUbe @Sunway Pyramid . 

1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo