Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1438H


Assalamualaikum , masih belum terlambat untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1438 H tahun 2017 ini. Mohon maaf zahir dan batin jika ada tertulis kata yang mungkin mengguris hati kalian . 

Macam mana dengan raya korang tahun ini ? mesti seronok bukan .  Lisa tak pergi mana , pusing kluang je , rasanya tahun ni hambar sikit la .. entah semakin dewasa ini makin rasa tak teruja macam dulu . Mungkin sebab banyak fikirkan masalah lain kot . Heww... kalau dapat soalan cepu emas tu jawap lah dengan elok-elok . Mereka hanya nak bermesra tu , jangan sentap sangat kayh. Wat lek wat peace . Macam Lisa ni ha , setiap tahun dapat soalan sama ,

 "Bila nak kawin ? "

 Jawapan lisa :
 " Insyaallah tahun depan " .
 hahaha.. dan tiap tahun soalan sama je , takde pun diorang ckp ..aik tahun lepas ckp tahun depan.. ni tahun depan lagi . Nampak tak disitu , yang diorang ni hanya nak bermesra je , tanya soalan pun bukan  ingt jawapan ... hehehe. Tak mo sentap-sentap ok!

Nah Lisa belanja gambar yang sempat snap raya pertama dan raya ketiga.  



Gambar Raya Ketiga 



Raya ketiga dah naik kerja . Hahaha.. lagi suka la sebab duduk rumah dah naik bosan . 



Banyak jenis blink blik je rasanya untuk tahun ni . pergi banyak tempat pun sama je , Lisa suka pula  kaler nude  ... Hek hek... lama rasanya tak beli kasut tumit tinggi ni . Jangan risau , tak pernah tergolek lagi . 




Itu jela cerita tentang hari raya ... Oh ya... finally dapat makan rendang ketupat cik yati . Aum... sedap weih.. walaupun makan sesudu je .. ilang la rasa teringin tu . Dan ye.. malam tu terus sakit kepala.. hahaha dah padan muka sapa suruh makan makanan bersantan. 

Still ok lagi dari orang lain yang terkena cirit birit sebab makan banyak maknan serentak .. hikhikhikk..

Tak sempat nak hantar kad raya .. nah ada e-card raya dari lisa : https://ecard-raya.blogspot.my/


Bye... see u next entri... selamat hari raya ... !! 

3 comments.. read them below or add one

Hani Fadhlina Abdul Rahman Hani Fadhlina Abdul Rahman June 28, 2017 at 5:01 PM
SELAMAT HARI RAYA...

🌸💓🌼🌸💓🌼🌸💓🌼
Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran 2017 by Hani RahmanTerima kasih...
🌸💓🌼🌸💓🌼🌸💓🌼
Hasif Hamsyari Hasif Hamsyari June 30, 2017 at 7:34 AM
Selamat Hari Raya, Lisa! Maaf zahir batin! :)
nini nini July 8, 2017 at 8:50 PM
Selamat hari raya...hihi...tak de soalan nak tanya...tu je soalan senang...bila nak kawen...ekeke