Ad

Cubaan Hack Instagram ?

Cubaan Hack Instagram ?


Throwback beberapa minggu lepas,, ada beberapa artis yang akaun Instagram milik diorang dah kena hack kemudian ditukar nama. Bukan calang-calang follower , berbillion-billion kaauu...  artis tu seperti Wawa Zainal , Jihan Muse .. dan beberapa artis lainnya. Dengar cerita , kengkonon dapat message tuk verify email . Tapi last-last kena hack . hmm... Dan kemarin Lisa dapat juga message verify untuk secure akaun instagram. Terus terbeliak mata... kena time tengah malam pula tu ..  tak kan instagram suam kuku pun nak kena hack ? laju -laju Lisa tanya kawan .. kot diorag ada dapat benda yang sama . 


Oh.. ternyata memang diorang ada yang dapat dan ada yang tak dapat . Message ni muncul di akaun instagram , jadinya betul-betul la dari pihak instagram . Bukan spam dan bukan cubaan hack . Nasib baik .. Fuhh.. ! Lisa tekan verify dan kemudian buat pengesahan dalam link yang dihantar melalui email. 






Taaa daaa... dah siap verify . Walapun tak cecah 100K ,, namun sayang la juga kalau tiba-tiba hilang akaun tu . Disitu tempat mencari rezeki . Hehehe .. untuk kalian yang belum buat pengesahan tu ., verify cepat.. jangan dah kena hack nanti baru tahu erti penyesalan . 

6
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo