Ad

Selamat Tahun Baru 2018

Selamat Tahun Baru 2018

Selamat Tahun Baru 2018


Bunga api dan tahun baru memang tak dapat dipisahkan . Malam tadi pastinya ramai yang berpusu-pusu pergi dataran untuk count down dan tengok bunga api ,menunggu tahun baru 2018 . Awal pagi  , Lisa dapat gambar bunga api ini dan ucapan selamat tahun baru 2018 dari kawan yang juga seorang photographer, abg Dayat . No wonder la kan lawa gambar dia .... hehe .. 

Tahun baru korang sambut  kat mana pula ? Mungkin ada yang pergi Dataran , pantai , berkonvoi ? , atau tidur dirumah . Lisa sendiri dalam pukul 11 lebih dah tidur , lagi-lagi dari Natal hari tu kat sini memang hujan tak berhenti . Sebenarnya , Lisa  tak pernah rasa countdown New year , dari kecil sampaila besar macam ini. Mak ayah tak bagi.. sob sob..susah sikit nak kuar, lagi-lagi keluar malam hari . Tunggu dah kawen nanti kot boleh keluar malam , dengan suami la for sure . hahaha tu pon kalau masih ada hasrat nak countdown kat tengah orang ramai . 

Azam dan Harapan pada 2018 

Apa azam dan harapan aku pada tahun 2018 ini ? hmm.. menunaikan azam tahun lepas ( hampir semua orang akan ada perkataan ini sebab azam tahun sebelum sebelum ini tak sempat nak tunaikan hahaah ) Waktu , pengalaman telah mendewasakan Lisa .( walaupun masih ada aura kebudak-budakkan ... dan tetap mempunyai wajah budak lepasan SPM hihiihi ) . Yang aku harapkan untuk tahun ni semoga lebih baik dari tahun sebelum-sebelum ini  . Buang yang negative dan ambik pengalaman yang positive. Semoga dipermudahkan urusan yang akan datang. Untuk azam baru  , Lisa rasa lebih baik cakap dalam hati je ... hehehe.. mana tau kalau simpan dalam hati nanti jadi kenyataan , Kalau dizahirkan nanti jadi susah pula nak tertunai . SOMETHING BIG WILL HAPPEN THIS YEAR ... tunggu je nanti Lisa update semula . cewahh speaking pula ye .. 


Selamat Tahun Baru untuk sahabat ciksepet.com yang sudi meluangkan masa untuk baca cerita budak sepet selama ini . Semoga dipermudahkan urusan kalian semua pada tahun-tahun yang akan datang . 


Tak lupa.. kami warga KBBA9 mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2018. 
2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo