Ad

BEDAK ASAS ARAB , Foundation Tahan Lama

BEDAK ASAS ARAB , Foundation Tahan Lama

BEDAK ASAS ARAB , Foundation Tahan Lama

Assalamualaikum ! Agak lama tak menulis tentang makeup kan . Kali ini Lisa nak share foundation yang Lisa pakai baru-baru ini .Foundation itu tak lain tak bukan ialah Bedak Asas Arab , Foundation tahan lama dengan SPF 50Vit E daru HALLAS BEAUTY .Yang menariknya , ada glitter glitter gitu kat muka yang membuat wajah semakin lama semakin glowing ketika memakainya. 

BEDAK ASAS ARAB


Bedak asas Arab mempunyai vitamin E yang sangat membantu dalam memudarkan parut dengan pantas dan melindungi muka dari terbakar. Selain itu, Bedak Asas Arab  selamat untuk digunakan kerana ianya tidak mempunyai silikon. Silikon merupakan bahan polimer non-organik yang bersifat tidak berbau , tiada warna, kedap air, bahan kimia tinggi, dan tahan dalam suhu tinggi.


Bedak asas atau foundation. Foundation merupakan asas kepada solekan. Foundation yang akan menjadikan wajah seseorang menjadi lebih licin dan mulus. Selain itu, foundation juga mampu menutupi setiap cela dan masalah yang ada pada wajah. Jadi untuk mendapatkan wajah yang licin dan kelihatan lengkap, sapukan foundation dengan kadar yang sederhana atau nipis.


Tetapi perlu diingat, terdapat pelbagai jenis foundation yang perlu disesuaikan dengan jenis kulit wajah. Jika kulit wajah yang berminyak gunakan medium coverage foundation, manakala untuk kulit kering/normal gunakan full coverage foundation.

KEBAIKAN BEDAK ASAS ARAB

  • Dari sumber bahan kualiti, segar dan semulajadi.
  • Tidak mempunyai silikon, mesra wuduk dan halal.
  • Mengekalkan solekan lebih lama sehingga 12 jam.
  • Membantutkan pertumbuhan jerawat serta lingkaran gelap bawah mata.
  • Kemasan sempurna serta serap terus ke kulit agar kulit kelihatan lembab, licin dan halus.
  • Mempunyai spf 50 serta mengurangkan kedutan dan garis-garis halus.


BAHAN UTAMA DALAM BEDAK ASAS ARAB

Minyak Argan kaya dengan Vitamin E malah kandungan vitaminnya 2 kali ganda lebih banyak berbanding Minyak Zaitun. Vitamin E kaya dengan antioksidan dan berfungsi untuk melawan radikal bebas yang boleh menyebabkan penuaan berlaku pada kulit wajah.Selain itu,Minyak Argan juga berfungsi melembapkan kulit yang kering dan membuatkan kulit anda lebih lembap.




Bedak asas arab ini dihasilkan berasaskan sumber semulajadi iaitu minyak argan yang fungsinya adalah untuk merawat dan melindungi kulit supaya tidak kering dan kusam. Disamping itu, ianya juga mempunyai glitter yang akan menjadikan wajah anda kelihatan glowing.


HARGA BEDAK ASAS ARAB 



Harga untuk Bedak Asas Arab ini korang boleh dapatkan dengan harga : RM 45 untuk Semenanjung dan Sabah Sarawak pula dengan harga RM 55.00. Oh ya ada Bedak Asas Arab ini mendapat kelulusan GMP dan juga KKM . Korang boleh semak di bahagian belakang kotak . 



Review Lisa 
Dari apa yang Lisa rasa selepas pakai BEDAK ASAS ARAB ni , Lisa suka dengan teksturnya kerana lembut dan juga tidak berminyak ketika pakai di wajah . Ahaks satu lagi semakin lama pakai , wajah pun nampak semakin glowing kerana dalam bedak asas ini ada glitter yang buat muka semakin berseri . Lisa suka gunakan untuk kerja dan juga boleh digunakan untuk solekan harian .Bau pun natural je , yang paling Lisa suka ialah sebab bedak asas ni meresap didalam kulit . Sukaaa sangat ! 

Untuk pembelian dan info selebihnya korang boleh rujuk detail dibawah ini : 



WEBSITE : https://hallasbeauty.com/

CONTACT NO SELLER

WHATSAPP :
019- 844 4867 Syitah 
018-571 4962 Wanie
0134764982 (NANI)

TESTIMONI 
Nah Lisa bagi testimoni pengguna Bedak Asas Arab . 









11
( Hide )
  1. Wahhhh... Menariknya...boleh cuba ni..hihihi

    ReplyDelete
  2. saiz dia kecik, macam best jer pakai

    ReplyDelete
  3. First time dengar pasal produk ni, nampak menarik!

    ReplyDelete
  4. Bagusnya Bedak Arab ni. Halal dan mesra wuduk pulak tu

    ReplyDelete
  5. wah aada minyak argan...harag pun not bad..memang kecik je..lisa pegang comel je..hehe

    ReplyDelete
  6. Dulu de satu bedak arab femes gak tp now dlm bntuk foundation lak .. wuuu

    ReplyDelete
  7. Macam best je ni.. boleh ler try nti

    ReplyDelete
  8. Nampak flawless gitu kulit muka lisa.. comel

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo