Gambar Kening Wave Eyebrow

Gambar Kening Wave / Wave Eyebrow 

Sebelum ni dah ramai orang lukis kening ala-ala sinchan yang tebal tu , lepas tu viral pula kening petak .. dan baru-baru ini keluar style baru iaitu lukis kening wave atau wave eyebrow . Lisa tengok dah macam keris pun ada , macam cacing kena siram air panas pun ada , satu lagi .. macam katak berudu . Hahaha..aduh ... macam-macam  la kan orang sekarang ni .  



Meh Lisa kongsikan gambar kening wave yang tengah trend katanya .





Seram sejuk je Lisa tengok ni . Kalau untuk photoshoot boleh la , tapi untuk daily makeup atau pergi berjalan kening macam ni memang berani sungguh kan . Hahhaa.. 



2 comments.. read them below or add one

Elih Japahar Elih Japahar September 15, 2017 at 9:59 AM
Homaigaaddd..betul kah apa yg sy nampak ni haha