Ad

Tukar dan Jimat dengan Watsons Cooling Gel Patch

Bertukar ke Watson Cooling Gel Patch , Lebih Jimat !

Assalamualaikum ! Hai guys bulan puasa biasanya bulan membazir untuk Lisa , tapi dengan ekonomi keadaan sekarang ni Lisa cuba elak membazir dan berjimat cermat . Beli makanan pun sehari memang dah limitkan bawah rm10.00 , ok la tu kena cut cost selagi boleh . Bukan hanya makanan , barang sehari-hari pun kalau boleh beli yang lebih murah tapi kualiti pun ok . Macam sekarang , selalu gak riki-riki kat Watson , alang-alang dekat dengan tempat kerja yang baru ni ha . Boleh tahan murah juga lah.. rasa nak bertukar ke barangan jenama watsons je . 

Tukar Cooling Gel Patch ke jenama Watsons, Lebih Jimat ! 


Kemarin my little boy demam la pulak , apa lagi ..rungsing punya hal , Lisa beli je gel pelekat kat kepala tu tuk turunkan panas , kali ini Lisa cuba beli Watsons Cooling Gel Patch 6's hanya RM10 je dalam 1 kotak tu . Lebih murah dari jenama  "X " yang biasa guna . Keesokan harinya alhamdulillah dah turun suhu badan . Risau jugak kalau budak demam demam ni ha .

Watsons Cooling Gel Patch 6's

Cara penggunaan : 

1. Lap kulit sebelum digunakan,  biar nanti pelekat tu melekat lebih baik.

2. Tanggalkan lapisan transparant dan letakkan permukaan gel untuk kawasan badan yang diingini

3. Simpan di dalam peti sejuk sebelum digunakan untuk kesan penyejukan yang lebih baik.  Untuk mengelakkan dari kerosakan , jangan simpan Cooling Gel patch dalam peti sejuk.

4. Untuk menyimpan lebihan Watsons Cooling Gel Patch  yang tidak terpakai setelah dibuka, lipat bungkus alumium dua kali di sepanjang garis putus-putus, lalu letakkan di dalam kotak atau peti sejuk untuk mengelakkan hubungan dengan udara.


Bukan hanya tuk demam atau sakit kepala , tapi watson cooling gel patch ini boleh guna juga untuk : Sakit gigi , cuaca panas , sukar tidur , juga kekejangan otot lepas bersukan. Jimat bukan ?


Tak sama dengan apa yang Lisa selalu bayangkan , lebih murah tak semestinya kuliti low . Ha... buktinya watsons cooling gel patch ni walaupun harga murah , tapi kualiti pon OK ! pelekat yang tak cepat tanggal dan juga boleh turunkan panas budak dengan cepat. Wahh boleh bertukar ke watsons  dan berjimat la lepas ni  . 

Kenapa Harus Bertukar ke Watsons ? 


  • Harga yang ditawarkan untuk jenama watsons lebih murah dari jenama X yang Lisa guna sebelum ni . Rugi pula kan kalau tak tukar ke watsons, 
  • Jimat .
  • Kualiti brand watsons  setanding dengan jenama X tapi aku boleh dapatkan  dengan harga yang lebih murah ? sapa tak nak weih.. duit yang lebihan tu boleh beli barang lain. 


SHOPPING SPREE DENGAN FASHA SANDHA ! 

Tukar dan Jimat jenama watsons dan korang akan menangi peluang ekslusif shopping spree dengan Fasha Sandha . Wahh macam menarik je ! Caranya senang je :-



Langkah 1 : 
  • Ambil gambar anda bersama produk jenama watsons yang ditukar dari jenama "B"

Langkah 2 
  • Kongsikan sebab-sebab anda menukar ke jenama watsons 

Langkah 3 
  • Hastag #myswitchandsave & #watsonsmalaysia di instagram dan Facebook 



Untuk maklumat lanjut :


Facebook : Watsons Malaysia

Instagram : @watsonsmy

#myswitchandsave
#watsonsmalaysia

12
( Hide )
  1. Oooo klau kualiti sama tapi murah baik amik yg lg murah,skrg kena jimat2 woooo duit ngalir cam air dah

    ReplyDelete
  2. Ooo dah adabjenama Watson's eh

    ReplyDelete
  3. Kak Ti memang suka shopping kat watson. Siap ada members card lagi tau. kak Ti setuju sangat dengan Lisa.. Yang murah tak semestinya tak berkualiti.

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni semua nak berjimat.. tak salah kalau kita tukar selera kan.. kalau barang bagus dan harga terbaik jom la kita sama2 tukar

    ReplyDelete
  5. banyak yang murah murah di watsons

    ReplyDelete
  6. Baru tau watson pun ada benda alah ni cik lisa oit

    ReplyDelete
  7. Ena sekarang pun nak jadi pengguna barangan dari jenama Watsons.. Murah wehhh! Student life macam ni, kena jimat serba serbi

    ReplyDelete
  8. rabia pun suka shopping dkt watsons ni

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo