Senarai Pelakon Menanti Februari


Baru-baru ni perasan ada iklan produk minuman yang di promokan fathia latiff dan Zul Ariffin , biasanya mesti ada lakonkan drama dekat TV . Ohh...rupanya diorang berlakon  Samarinda TV3 bertajuk Menanti Februari. Menampilkan gandingan Nur Fathia Latiff, Zul Ariffin dan Afiq Muiz sebagai pelakon utama. Drama bersiri Menanti Februari dah mula tayangannya mulai 3 April 2017, setiap hari Isnin hingga Rabu pukul 10 malam di TV3. Pelakon lainnya seperti : Wan Nor Azlin, Riz Amin, Juedian Omar, Dato Rahim Razali, Kirana Batrisya, Nurman Salleh, Helvera Susanti . 


Senarai Pelakon Menanti Februari 


PELAKONWATAK
Nur Fathia Latiff Fiza
Zul Ariffin Arie
Afiq MuizEdi
Riz AminHisyam
Juedian OmarLia
Wan Nor Azlin Pn Sofea
Dato Rahim Razali En Haris
Kirana BatrisyaIntan
Nurman SallehEn Fuad
Helvera SusantiPn Asmah

Senarai Pelakon Menanti Februari 


LAGU TEMA / OST MENANTI FEBRUARI

iamNeeta - Sakit
Forteen - Apa Ini Cinta
Aiman Ismail  - Cinta Palsu

SINOPSIS MENANTI FEBRUARI

Mengisahkan Arie yang berkahwin dengan Fiza atas dasar cinta sehingga menyebabkan Edi, rakan baik kedua mereka memendam rasa. Namun, kebahagian yang diharapkan oleh Fiza tidak kesampaian apabila Arie terlalu taksub dengan kerjanya sehinggakan mengabaikan perasaan Fiza. Bagaikan satu kebetulan, segala kejadian manis dan peristiwa pahit antara Arie dan Fiza berlaku dalam bulan yang sama, iaitu di bula Februari. Namun, takdir penentu segalanya apabila Arie hilang dalam kemalangan di lautan sehingga hilang selama 6 bulan lamanya. Dalam masa 6 bulan itu, Fiza dan Edi semakin rapat dan akhirnya kedua mereka pula bersatu sebagai pasangan suami isteri. Takdir menentukan, apabila Arie ditemui selamat namun terpaksa menghadapi Fiza dan Edi, yang telah disatukan sebagai pasangan suami isteri. Arie tetap mahukan Fiza kembali kepadanya kerana ingin menebus kembali kesalahannya sebelum ini.


GAMBAR PELAKON

credit gambar : myinfotaip.com



Macam menarik je , korang dah tengok belum ?

3 comments.. read them below or add one

Emarieys Emarieys April 20, 2017 at 3:37 PM
tak sempat nak layan lagi cerita ni...