Ad

Tips Pilih Kasut Yang Sesuai Dan Selesa

HAPPY2U.MY KEDAI KASUT ONLINE MURAH
Assalamualaikum ! Happy Saturdays 😂 seingat  Lisa lah.. memang dah lama tak beli kasut , last beli pun 3, 4 tahun lepas. Rasa teringin nak beli kasut baru pula. So..kali ini Lisa rasa nak beli yang wedges pula. Tak pernah ada kasut wedges , nak kelainan pulak .. hehee.  Risik dah dekat mall terdekat, design lebih kurang je dari satu kedai ke kedai yang lain , hmm bosan . 


Tips Pilih Kasut Yang Sesuai Dan Selesa  


Hayat sepasang kasut tak sama , kalau kasut tumit tinggi biasanya 2 atau 3 tahun , kasut sport pula 2 tahun macam tu la , tergantung kualiti dan kekerapan pakai . Mungkin tips ini akan berguna untuk korang dalam memilih kasut . 
1. Ketahui size kaki korang . Jangan beli terlalu kecil atau telebih besar. 
2. Beli kasut bukan sebab jenama dan harga , belilah sebab selesa. 
3. Kasut tumit tinggi tak berapa elok untuk kesihatan tulang kaki , jangan terlalu sangat pakai kasut tumit tinggi kalau masih sayang kaki korang. 
4. Beli sebelah petang , sebab time ini kaki kembang . 
5. Beli secara online untuk design yang lebih banyak , korang boleh tengok di happy2u.my , nak walkin pun boleh la dekat melaka. 


HAPPY2U.MY KEDAI KASUT ONLINE MURAH 

Biasa Lisa tengok kasut perempuan di Instagram sebab lebih senang pilih . So.. Lisa try tengok-tengok , berkenan pulak dengan kasut wedges di instagram happy2u.my . Memang happy beb,, sebab kasut size kaki Lisa ni memang susah nak cari , kecil sangat sama macam size budak .Kalau ada pun dah sold out . Size 35 ni memang terhad sikit . Hahha nak buat macam mana sebab kaki Lisa ni cecomel je.  Harga di Happy2u.my pun tak mahal , murah-murah je .. tak seperti di beberapa penjual online yang lainnya.


Nampak cantik tak selalunya mahal , ha.. tu atas tadi ada bagitau kan, beli kasut jangan sebab harga ,, tapi keselesaan . Yang selesa dan cantik itulah yang di idamkan . Isnin Lisa order, selasa dah sampai ke tangan. Laju gila penghantaran , hahaha dalam fikiran mungkin dalam seminggu dua baru sampai.

Nota * korang boleh tengok di laman website happy2u.my ni , disana boleh nampak stock kasut tu ada ke tidak dan berapa lama proses penghantaran akan dibuat. 

UnBoxing Kasut dari Happy2u.my 


Dah beli memang kena buka lah kan , Lisa akan tunjuk pada korang macam mana la design dan bentuk kasut yang Lisa beli tu ha . Happy2u ni selain murah , juga merupakan kedai kasut perempuan trend terkini ,so kalian jangan risau la dengan design . Memang baru punya beb..! 

Sejujurnya Lisa lebih suka beli secara online , sebab jimat masa dan tenaga juga banyak pilihan design yang ada. Lepas survey dalam facebook , kawan-kawan Lisa ramai yang suka pilih walkin . Beli online risau nanti tak selesa , dan size kaki yang tak sama dengan ukuran sebenar. So.. mari belajar pilih secara bijak ye.




Ni ha kasut jenis wedges dari Happy2u.my . Siapa da reben diluar kotak . Haha.. Simple but nice.. i like that ! 


Nah Lisa nak tunjuk kasut baru dari happy2u.my 😜

lama dah teringin kasut wedges ni , selesa la pulak .. kerja or berjalan pun kaki tak rasa sakit. Kalau ada sapa datang kacau..boleh baling guna kasut ni ..hahaha

Nak kasut wanita yang murah dan terkini , korang tengok je di Happy2u . Senang urusan , ada chat juga disitu so senang lah kalian nak tanya tips size kasut ke apa-apa je berkaitan dengan kasut yang korang nak beli. 

Nah Lisa bagi detail lengkap  mengenai Happy2u 

Instagram

Facebok :

Website :


5
( Hide )
  1. Ok. Terus nak terjah.. suka wedges. Selesa jalan..

    ReplyDelete
  2. Thank you for the info... Memang tengah cari kasut sekarang ni ^_^

    ReplyDelete
  3. Tapi paling best,flat shoes kan...

    ReplyDelete
  4. cantiknya wedges tu....lawa sesuai dengan lisa

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo