Minyak Herba Asmak Penawar Asma


Assalamualaikum , musim tengkujuh sejuk macam ni ramai pula dengar berita budak kena semput takpun kena asma' . Lisa sendiri pun kadang batuk , migrain , dan baru-baru ni ibujari tangan kanan bengkak lagi . Ada kawan bagitau yang suruh cuba pakai Minyak Herba Asmak , katanya boleh jadi penawar untuk asma bayi juga  , wahh kena try ni .

Lisa sapu Minyak Herba Asmak di ibujari tangan kanan untuk surutkan bengkak 

Minyak Asmak ini keluaran dari Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd . Minyak yang mempunyai banyak manfaat dan keistimewaan . Orang dewasa kena asma tak apa juga , sekurangnya tahu apa yang kena buat . Tapi kalau bayi yang kena asma , tak boleh main-main woo... kena hati-hati  silap hari bulan nyawa boleh melayang.

Keistimewaan menggunakan Minyak Herba Asma yang sekarang dikenali dengan nama Minyak Herba Asmak  (MHAM) antaranya ; 
1. kandungan minyak herba asmak yang telah menjalani R and  D lebih selamat,lebih suci,tidak "overdose" bahan tertentu dan tak mengandungi bahan aktif yang tinggi.
2. Selain itu minyak asmak lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah.
3. Minyak Herba Asmak lebih cepat menyerap di kulit,sebab itu ramai yang mengakui keberkesanannya jauh lebih cepat.
4. Minyak Herba Asmak berangin dan ianya mengikut piawaian yang ditetapkan.

Khasiat Minyak Herba Asmak untuk kesihatan 

Ianya boleh mengubati atau meredakan sakit seperti :
- Penawar Asma
- Semput dan Lelah
- Batuk dan kahak
- Selsema .
- Terkena gigitan serangga
- Terkena api
- Bengkak
- Buasir  dan Sembelit
- Sakit gigi
Bukan hanya berkesan untuk sakit diatas sahaja tapi juga boleh digunakan untuk sakit perut , lenguh , senggugut,  serta melancarkan darah . Banyaknyaa..... cerita sampai esok macam tak habis pula nanti . Hehehehee.


Mencegah lebih baik dari mengubati . Lebih elok kalau kita ketahui tanda awal penyakit Asma seperti dalam video bawah ini . Penting tau , sebelum melarat ..tak rugi tengok video bawah ini , ada ilmu juga :



Lisa pun ada guna juga , seperti awal tadi dah bagitau ibujari tangan kanan bengkak , try sapu guna minyak ini selama seminggu kecut bengkak tu dan tak rasa sakit lagi . Untuk korang yang ada bayi dirumah boleh simpan minyak herba asmak ini untuk persediaan , sakit tu datangnya tiba-tiba ..tak salah kalau letak minyak ini untuk bekalan. 

Harga Minyak Herba Asmak .

Harga Minyak Herba Asmak korang boleh dapati hanya dengan RM 39.00 sahaja untuk sebotol 30ml ini. Pastikan dapat minyak dari pengedar sah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMSB) dan jika ragu-ragu, korang boleh meminta ID pengedar dari mereka. Akan datang , Minyak Herba Asmak ini akan pakai hologram meditag yang sah dari KKM agar mudah untuk bezakan mana yang original dan yang bukan ori . Buat masa ini, Minyak Herba Asmak tak ada hologram. So korang kena hati-hati kerana di luar sana ramai yang mengaku jual Minyak Herba Asmak ,tetapi menipu. Perbezaan  boleh tengok pada label sama ada yang lama atau yang baru.   

Kotak Minyak Herba Asmak boleh guna untuk tabung juga tau . Lisa memula pelik kenapa ada lubang diatas kotak.. lah.. rupanya untuk tabung simpan duit .Boleh Two in one , takde la membazir . Hehehe..


Percuma dengan bekas sekali , memudahkan korang untuk berjalan atau travelling . Simpan dirumahpun kemas juga, senang nak cari . 



Bedak Asma' Penawar Masalah Kulit . 

Memula lisa ingat bedak sejuk dari tepung tu ha , rupanya dibuat dari tanah liat putih yang berkualiti tinggi . Jangan risau ..ianya selamat digunakan . Bedak Asma' pula biasanya digunakan untuk masalah kulit seperti Ruam , kudis buta , kurap, panau dan banyak lagi . Selain itu boleh gunakan untuk hilangkan jerawat m cerahkan kulit juga melicinkan kulit wajah. 

Cara guna Bedak Asma' :
Pakai bedak ini di bahagian yang bermasalah. Sapukan pagi selepas mandi, malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima.

Untuk kesan yang lebih cepat,selepas 2 jam sapu,bersihkan dengan air yang bersih,dan sapu lagi.Ulang seberapa banyak kali di peringkat awal mencuba Bedak Asma' dan rasai perubahan yang ketara.


Cara pemakaian Bedak Asma': 
-Waktu siang
Pakai sekerap yang boleh ketika masalah kulit sedang teruk.Selepas beberapa jam, jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh, cuci bersih dengan air, lapkan dan keringkan kemudian sapu.

-Waktu Malam
Sapu sebelum tidur

-Untuk gout dan cirit-birit :
Ambil air tapis/zamzam suku cawan @5 sudu besar.Campur dgn 1 sudu kecil bedak.
Minum sebelum sarapan dan sebelum tidur.

Sekiranya bedak kelihatan kering,tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip.

Harga Bedak Asma' ini RM 38.00 sahaja untuk berat 150gram 😊

Perhatian !!! : Elakkan celup ke dalam bekas menggunakan tangan, sebaliknya tuangkan sedikit ke bekas lain atau gunakan sudu yang bersih.Jika kulit jadi kering,selang seli dengan minyak zaitun,atau minyak kelapa dara atau vaselin.

Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen,boleh ke link di bawah atau hubungi terus  :

Hotline HQ :
019 - 970 8897

Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/

Website Minyak Herba Asmak :

Instagram : @mham.sdnbhd

Fb Page :

Penawar Asma Mujarab

Minyak Herba Asmak HQ

10 ulasan

Eloklah cuba. Lebih lebih lagi kalau ada anak

Perkongsian yang amat baik sekali..
Boleh try nanti..

Posting terbaru AM
Makanan yang boleh meningkatkan kualiti sperma


Ikhlas Dari
Along Misuari

MEMANG BAGUS YE ADA PRODUK MACAM NI..GOOD LUCK LISA

Alhamdullillah... mujur ada #MinyakAsmak kan?

menarik ! boleh bawak travel. mana tau minyak asma sgt diperlukan masa travel

berkesan guna minyak herba asmak masa sakit2 otot..

Assalamualaikum...

Sesuai untuk Seisi keluarga :)


EmoticonEmoticon