Ad

ezbuy ,Shopping Online Murah di Malaysia

EZBUY ,Shopping Online Murah di Malaysia

Assalamualaikum , hye ! Tak rasa dah hampir nak dekat dengan hujung tahun . Oh ya bulan ni gaji awal hihi.. so mesti dah terbayang-banyak SALE shopping . Sayangnya tempat Lisa hanya ada beberapa  Shopping kompleks je , hmm tak cukup puas le nak ber shopping . Malasnya nak berjalan jauh ni ,, ahaks. nasib baik ada ezbuy , laman shopping yang murah dan pastinya banyak promo sampai 70% setiap hari . Hanya perlu duduk depan komputer atau smartphone dan masuk laman ezbuy kemudian shopping ! Jimat masa , tak perlu jauh-jauh drive ke mall berlainan ,, dan yang bestnya boleh jimat duit . Jom Lisa kongsikan pengalaman membeli-belah di Ezbuy . 


ezbuy Laman Shopping Mudah dan Murah di Malaysia 

Selain murah , banyak lagi kelebihan yang korang boleh dapat jika beli belah secara online di ezbuy . Ada banyak barang , seperti pakaian lelaki , pakaian wanita , Barangan mainan budak , Kasut , Bag , Accessories , kecantikan , kesihatan , barangan pejabat , automotives bahkan Handphone dan tablets pun ada ! Wahh.. memang lengkap sungguh . Untuk penghantaran guna Economy Air ,dikenakan caj penghantaran serendah  RM 4.50/ 500gram sahaja . Selain itu tak perlu bayar caj agent fee, biasanya kalau beli barang guna agent atau pihak ketiga memang le mereka akan kenakan caj tapi dengan ezbuy tidak dikenakan fee. Nak lagi best, korang juga boleh pilih gunakan Prime Service untuk dapatkan banyak benefit seperti caj penghantaran hanya RM 8.80 tak kisah berapa banyak dan berat barang yang dibeli . Rujuk gambar dibawah ni ;



Dulu Lisa selalu beli barangan dari Taobao , sebab barangan murah dan banyak pilihan , tapi lecehnya sebab harga dalam Yuan , so kena convert sendiri la harga tu . Sekarang ni Taobao dah ada dalam ezbuy , jadi lebih mudah dan senang la nak tau harga barangan dalam Ringgit Malaysia , tak perlu nak convert kira manual sendiri . 


.

Banyak barang yang menarik untuk dibeli , rasa nak shopping hari-hari di ezbuy . Antara barangan yang kali ini Lisa nak beli , Bag backpacker , Set makeup brush , dan baju .  Harga untuk bag ini hanya rm 25.50 , murah bukan ? Diskaun 74% tu yang dapat murah .. kalau beli di Mall memang tak kan dapat harga seperti ini . Kualiti bagus , harga murah , diskaun bayak .. untung wei ! 




Yang kedua pula, Assorted complete make up brush set . Amboi semua nak warna pink ! Lisa memang dah lama cari set bruh yang complete macam ni . Dan ya,.. Lisa dapat 82% off di ezbuy , kalau beli di instagram atau vendor sini memang harga beratus la . Harga sebenar RM 145.70 , see .. belum kira kos penghantaran . Ni yang Lisa suka beli dari windows shopping , boleh tengok harga dan cari yang ada sale . Pilihan bijak ditangan kita , pandai-pandai la kan nak mencari dan jimatkan masa , uang poket  . 





Penghantaran menggunakan China Economy air dulunya RM5.50 dan sekrang hanya RM4.50/gram . Murah bukan ?








No agent FEE . Korang tak perlu bayar caj kepada pihak ketiga ketika beli barang dalam ezbuy. 



Pilih Prime Service untuk dapatkan caj penghantaran hanya RM8.80 sahaja untuk pembelian berapa banyak pun . 





Untuk join Prime Service , korang akan dikenakan caj RM 18.80 untuk trial 1 bulan percubaan , dan rm 188.80 untuk 1 tahun . Wahh kira murah juga la.. sebab haritu Lisa beli barangan , caj penghantaran je dah dekat rm100.00 untuk 3 items je . Mahal la juga sebab caj dikira based on berat . Huhu.. Tapi kalau gunakan PRIME Service ini lagi la murah banyak . Shopping banyak manapun hanya bayar RM 8.80 .




Cara Mudah Berbelanja online di ezbuy : 

1. Buka link ezbuy untuk memudahkan kalian tengok senarai barangan dalam tu .

2. Pilih barangan yang kalian suka , sama ada tekan search di bahagian kanan atas atau dibagian  kiri tu ada label yang memudahkan kalian. 

3. Pilih dan add to cart . Last akan keluar screen seperti dibawah ini. Dekat voucher coupon tu kalian letak code ezsh15 dan kalian akan dapat diskaun shipping sebanyak 15% . Nampak tak ada rm 0.68 ,, sebab Lisa gunakan kupon tu .. disitu akan tolak 15% dari total shipping kita tu .



4. Tekan check out. 

5. Dah check out kalian letak alamat address, alamat untuk penghantaran barang yang kalian dah beli. 








Kalian boleh buat payment dalam masa 24 jam selepas buat tempahan di website ezbuy , tengok di my account dan kalian boleh tahu dah bayar atau belum .



Jangan lupa daftar di http://bit.ly/2dDrSGW dan korang akan dapat RM 15.00 ezbuy Voucher .  Daftar je teus dapat voucher , banyak diskaun , 15% off shipping , free vouchar , tiada agen fee.. caj penghantaran serendah RM4.50 /500gram .  menarik bukan ? So.. apa tunggu lagi , Jom shopping di ezbuy . Konform korang akan suka dan pasti akan patah balik untuk window's shopping . 



12
( Hide )
  1. Hmmm menarik gak. X pernah shopping lagi sini. Jap lagi nak explore. Tq

    ReplyDelete
  2. Wah. Banyak pulak. Bestnya dapat shopping banyak sale

    ReplyDelete
  3. Bestnya! Menarik dan lain dari yang lain

    ReplyDelete
  4. Pernah beli juga kat ezbuy..kira oklah barang2 dia nie

    ReplyDelete
  5. murah2 jugak yer... postage pn murahhh

    ReplyDelete
  6. murah..berbaloi shopping kat ezbuy ni. Beg tu cantiknyeeeee

    ReplyDelete
  7. Belanja plessss..nak hadiah baby okeh hahahahha

    ReplyDelete
  8. Banyak pilihan di ezbuy.. perlukan masa untuk belek satu persatu..

    ReplyDelete
  9. memang rambang mata nak pilih..giler murah

    ReplyDelete
  10. seru juga belanja di situ... heheee :D

    keyen :D :P

    ReplyDelete
  11. Dah ketagih yanie shopping online tau.. Murah dan senang.. Nak usha ezbuy pulak.. Tq lisa sharing 👍👍

    ReplyDelete
  12. Klau ship terus ke rumah kena byr rm8 ke utk west mlaysia?

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo