Ad

Charge Wayar USB Berkualiti Dari SISTA Malaysia

Chargeand data cable wayar usb berkualiti dari SISTA MALAYSIA

Dalam zaman serba moden ni , budak kecil pun dah ada handphone kan . Ya la.. sekarang semua di hujung jari , senang dan mudah untuk berhubung antara satu sama lain . Dari banyak-banyak aksesori handphone seperti earphone , headphone , charger, casing , mesti yang paling banyak bermasalah ialah pada wayar usb charger tu kan?  .Lisa sendiri pun entah berapa banyak dah beli , tapi tak tahan.. sama ada tak detect ke Laptop , charge tak  masuk ,wayar putus dan banyak lagi la masalah lain.. sampai naik bosan . Kali ini Lisa nak cuba untuk review pakai charge and data cable dari SISTA pula. Nampak macam best je ..


SISTA MALAYSIA ,  ni syarikat yang jual barang aksesori untuk handphone seperti : Power bank, Data cable, Charger, bluetooth earphone, smartphone cover, smartphone screen film dan banyak lagi . Berasal dari Hongkong nun jauh disana dan beribu pejabat di Shenzhen yang terkenal dengan bandar metropolis yang terkenal dan merupakan tempat reka dan buat barang-barang digital . So.. korang tak perlu risau dengan kualiti dan juga design yang memang dicipta khas untuk generasi muda sekarang ni diseluruh dunia.


 Charge and Data Cable SISTA , Model : ST-D02PI 


Kelebihan Wayar USB Charge dari SISTA Malaysia 


Design wayar  yang flat memudahkan untuk disimpan . Yala.. kalau wayar yang bulat tu mesti susah nak gulung lepastu takut cepat putus . Kalau flat senang dibawa dan masuk dalam beg, jimat ruang .. hehehe. Kelebihan yang lain dari charge and data cable dari SISTA ni , batrey handphone cepat penuh, tak perlu la lisa tunggu lama-lama ketika cas handphone.. jimatla masa Lisa.  Kuliti dan design memang ok !! boleh lipat lipat.. hehehe. Banyak kaler yang boleh korang pilih ... so tak bosan hanya dengan 1 kaler je seperti selama ini. Lepas ni senang..takde sapa yang akan curi atau mengaku ini wayar cas usb kepunyaan si polan ini la , itu la..


Kalau korang perasan.. di bagian bawah  kepala cucuk cas tu  ada rubber, ini untuk elak wayar  putus dan tahan lama juga selamat digunakan.

Harga Untuk EASY GO charge and data Cable SISTA MALAYSIA yang lisa guna ni hanya rm 29.00 sahaja. 


REVIEW LISA :  Setelah beberapa hari ini Lisa pakai Easy Go Charge and Data Cable wayar USB untuk cas  handphone dari SISTA MALAYSIA , wayar ni lembut dan tahan lama , senang disimpan juga tak banyak makan ruang . Ha.. lagi satu , batrey pun cepat penuh sebab cas guna wayar dari SISTA ni laju  woo.. Harga pun tak mahal sebab setanding dengan kualiti yang kita dapatkan, senang cerita Lisa puas hati dengan produk dari SISTA Malaysia. Lepas ni tak perlu susah dah nak angkut sana-sini charger dari tempat kerja bawa balik ke rumah . Hehehe.. 


Dimana Beli produk dari SISTA MALAYSIA ?

Usah risau.. dah banyak tempat yang jual barangan atau produk dari SISTA MALAYSIA antaranya di Johor , Selangor , Putrajaya , Kuala Lumpur , Perlis ,Pahang , dan  Negeri Sembilan . Untuk detail korang boleh tengok di link ini https://www.facebook.com/notes/sistamalaysia/where-to-buy-sista-in-malaysia/615504301953037

Info selebihnya layari : 

Facebook  

Website
 www.sista.hk

email : warren.wang@sista.hk 



9
( Hide )
  1. tq share info ni. kebetulan husband saya pun tengah nak cari charge wayar USB yang elok.

    ReplyDelete
  2. Smart flat cable camtu. Untuk iphone saja ke atau phone lain pun boleh guna juga?

    ReplyDelete
  3. Elok juga if ada satu. Thanks for sharing Lisa

    ReplyDelete
  4. harga pun bagus..tak la mahal sangat

    ReplyDelete
  5. Boleh try yg ni nanti kalau cable phone ena dah rosak

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo