Wangian dan Wajah Baru Sumber Ayu Pembersih Kewanitaan


Cuaca sekarang ni manjang panas je kan . Peluh-peluh.. nasib baik kerja didalam bangunan yang ada aircond , kurang la juga berpeluh yang senang terdedah kuman . Selain muka , bagian intim wanita juga perlu dijaga apalagi dengan cuaca yang macam ni memang senang kuman berternak ditempat lembab . Dari zaman sekolah dulu sampailah sekarang Lisa memang pengguna setia pembersih kewanitaan daun sirih , Sumber Ayu. Baru-baru ni Sumber Ayu dah berwajah baru dengan berbagai variasi. Waahh.. mesti best dengan wangian yang berbeda . 




Tahukah Anda , bersihkan kawasan intim dengan sabun dan air akan ganggu keseimbangan pH  , ..ha.. senang la terdedah dengan risiko jangkitan kuman .Pembersih kewanitaan daun sirih Sumber Ayu ni dibuat dari ekstrak daun sirih  untuk menjaga miss V sentiasa sihat dan bersih serta bebas dari bakteria jahat . Tetap stabil paras 3.5 pH .  Terlalu rendah atau terlalu tinggi pun tak bagus sebab nanti mudah kena jangkitan bakteria yang buat miss V korang jadi bau , keputihan , berlendir atau gatal . Kena jaga tau , kalau tak nanti suami lari ! amboi..gaya macam dah bersuami je . Bersuami atau belum bersuami , memang korang kena jaga kebersihan keintiman tau . Aset wanita tu ...  

Enam Wangian Baru Pembersih Kewanitaan Daun Sirih Sumber Ayu 

Sumber ayu boleh digunakan untuk semua wanita tanpa mengenal usia dan kini hadir dalam rangkaian 6 wangian yang menarik. PSstt... botol pun dah berwajah baru tau .

SUMBER AYU ORKID
Dibuat dari ekstrak haruman segar dari kuntum orkid akan berikan wangian ringan dan rasa bersih dan kekal sepanjang hari . Sesuai untuk wanita ayu yang sentiasa nak kekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara . Dari dulu lagi Lisa memang guna yang Orkid  sebab tu Lisa ayu dan anggun.. (ehh betul apa ..jangan muntah pula ..hehe )


SUMBER AYU MAWAR ;
Wangian mawar mekar yang manis akanberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari . Untuk korang yang ala-ala jiwang romantis tu sesuai sangat dengan sumber ayu mawar ni .

SUMBER AYU FLORAL :
Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga akan berikan rasa segar sepanjang wanktu . Ciptaan ideal bagi kowang yang sentiasa ceria dan bersahaja.

SUMBER AYU MUSK :
Aroma semula jadi kasturi yang ringan berikan kesegaran optimum agar kekal sepanjang hari. Varian ini sesuai untuk korang yang sentiasa kehadapan dan meminati harumanpatchouli yang terkenal dengan nuansa anggun.

SUMBER AYU GAMBIR :
Bauan herba yang harum juga berikan kesegaran semula jadi . Pilihan terbaik buat wanita klasik yang soft dan hargai sentuhan alam di dalam kehidupan.

SUMBER AYU FRUITY : 
Aroma manis buah-buahan tropika mampu berikan korang rasa bersih dan segar. Pilihan untuk gadis yang ceria , lincah  dan sentiasa bersedia yakin dalam apa jua keadaan .




Cara Penggunaan pembersih miss V Sumber Ayu pun senang saja 
Tuang sedikit pembersih sumber ayu ke tapak tangan ,Bersihkan bagian intim atau Miss V korang .
Bilas dengan air hingga bersih.



Mudah je bukan . Usah risau .. pembersih daun sirih sumber ayu ini diperakui Halal oleh JAKIM . 



Pembersih kewanitaan daun sirih SUMBER AYU ni boleh korang dapati dengan harga serendah RM3.60 ( 90ml) dan RM 5.80 (200ml) . Rangkaian penjagaan kebersihan berkualiti SUMBER AYU dibawakan oleh WIPRO UNZA , dan produk-produk sumber ayu kini terdapat di semua pasaraya utama dan farmasi .

2 ulasan


EmoticonEmoticon