Lirik Terangi Hidupku Faizal Tahir #bersatuTENAGA


SELAMAT HARI MALAYSIA !! Seperti yang korang tahu , 16 September rakyat Malaysia akan memperingati "Hari Malaysia " . OK .. ingat lagi tak entri sebelum ni   kempen #bersatuTENAGA bersama Faizal Tahir (klik untuk baca ) , nah.. lirik dan video lagu tu dah siap  . Lagu ini memang dicipta sampena memperingati Hari Malaysia .  

Faizal Tahir, Elizabeth Tan , Jaclyn Victor menyanyi bersama dengan semua rakyat malaysia dalam video tu . Meriah bukan ?.. sebab dia gabungkan semua kempen #bersatuTenaga dalam Instagram dan buat 1 lagu . Rugi la siapa yang terlepas..hehe takpa.. insyaallah kalau next time ada kempen lagi . Terselit jugak la muka Lisa walaupun kecik ja.. hahaha,, 


Lirik dan Video Terangi Hidupku kempen #bersatuTenaga .

by : Faizal Tahir , Elizabeth Tan , Jaclyn Victor dan Rakyat Malaysia

Terangi Hidupku

Memandang jauh menyusur cahya
Terpikat ku memandang indah semua
Terasa hati mula gembira
Membuatku melangkah terus saja

Ku kejar mimpi
Dan percaya sepenuh hati
Takkan sempurna hidupku tanpamu

Senyumanmu
Buat aku
Merasa Bah’gia
Senyumanmu
Buat aku
Ceria sentiasa
Senyumanmu
Buat aku
Bertenaga s’lalu
Takkan terpisah kau dan aku

Oh~oh~oh~
Kau terangi hidupku

Oh~oh~oh~
Kau terangi hidupku

Kau bagai matahari di jiwa
Menyinari hidup bagai permata
Bersyukur aku atas s’galanya
Kau tetap di hati setiap masa

Kau terangi hidupku


EmoticonEmoticon