Tiada Wang Kertas Baru Tahun ni

Tarikh penukaran duit raya di bank jatuh pada .. 28 June 2016. Macam biasa.. musim raya ni orang akan tukar duit untuk isi sampul raya. Dari seringgit,lima ringgit ,sepuluh ringgit ,sampailah ke seratus ringgit. Fefeling masih budak.. masih berharap ada orang bagi duit raya kat Lisa ..hahaa.

Sayangnya tahun ni tak sama macam tahun sebelum sebelum ni. Tiada wang kertas baru. Huhu..jadi kalau tukar ke bank pun sama ja.. guna duit yang recycle tu. Nak jada alam sekitar katanya. Pesanan dari Bank Negara Malaysia. Hehehe... baru ke lama tak penting..yang penting nilai duit tu. Mungkin dah tukar Gurbernur punya pasal..tu pon ye juga kot.

Tapikan ..Lisa lebih suka wang kertas baru.. sebab sayang nak guna nanti..jadi boleh simpan dan tahan lama. Kalau wang kertas lama ni ...masuk mana-mana la nti jawabnya ,takleh menyimpan... hehehe

Dah beli baju raya belum ? Kalau belum.. meh baca senarai tempat shopping yang murah untik baju raya

2 ulasan

Aida da pass duit kat member tolong tuko kan.
Ntah dpt ntah tak duit baru2.

ooo.wang kertas bertulisan pen pun mesti ada kan? kdg2 ada makhluk suka conteng atas duit. geram betul. hehehehe


EmoticonEmoticon