Ad

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Nori Skincare

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Nori Skincare

Cara Hilangkan Jeragat Dengan Nori Skincare
Terpaksa bagitahu korang rahsia kulit licin Lisa walau tanpa makeup ...  . 
fuh debarnya nak bagitahu rahsia ni .  Yang tak nak kulit licin  dan nak kekal dengan jeragat tu .. boleh abaikan entri ini. 

 Jeragat ,  masalah kulit yang Lisa takutkan . Apalagi setiap hari bulan semakin bertambah umur ni , collagen dalam kulit semakin kurang .Bayangkan kulit kalian jadi  berkedut , berjeragat , kulit kering dan kulit mati  !.  . Argh sudah sepakej pula. Mula  gigih cari produk untuk hilangkan jeragat.  Minggu lepas ,ada kawan Lisa yang sugestkan pakai NORI Skincare . Dalam fikiran , betul ke boleh hilang jeragat dengan Nori Skincare ? 




Tak cuba tak tahu kan ,.Lisa cuba guna Nori skincare ,  Nori Cleanser dan Nori Serum    untuk hilangkan jeragat di pipi.,cara guna pun senang dan jimat masa. Lisa jenis malas nak tepek beberapa kali banyak-banyak produk dimuka . sebab.. bukan semua produk sesuai !! . Selalunya akan pilih produk yang mengandungi air dan buah-buahan atau herba. Pakai 2 kali sehari je . 
Packing dalam  botol .. senang masuk dalam beg . Mudah tuk Lisa bawa ketempat kerja . Yang paling penting , Nori Skincare ada kelulusan GMP dan Halal . 


Cara guna Nori skincare senang je  ...cukup 2 kali sehari , pagi.. dan malam .

 step 1 ;  Basahkan muka , ambil sedikit Nori Cleanser Serum ditapak tangan. 
Kemudian sapu dimuka . Gosok perlahan-lahan keseluruh wajah.
step 2 ; Keringkan wajah . Ambik 3 tetes Nori Serum plus dan sapu ke wajah.




 Nori Cleanser Plus  ;

Cleanser yang mengandungi Licorice  dan Seaweed Extract untuk bersihkan liang muka , dan juga sekaligus remajakan kulit . Nori Cleanser ni berisi 50 ml , dan... Lisa suka pencuci muka ni sebab tak rasa pedih dimata seperti kebanyakan produk yang lain . Jadi.. senang tengok muka time cuci . Inilah satu-satunya cleaner yang tak pedih dimata yang Lisa pernah pakai setakat ini .


Nori Serum Plus

Serum ni 30ml , walaupun 30 ml tapi boleh guna tahan lama . Sebab hanya perlu 3 tetes je dah boleh serata di wajah kalian. Kandungan dalam serum ni pula ,  Apple Stemcells dan Seaweed Extract yang berfungsi untuk meremajakan kulit . Kulit akan jadi fresh dan halus . Licin  dan tiada jeragat.



Sebelum 
Nah nampak tak keadaan kulit Lisa yang ada jeragat dipipi , walaupun tak banyak tapi ganggu tau ! . Lisa rasa tak konfident . Ha..ha.. walaupun takda siapa tengok pipi . 



Gambar seminggu selepas menggunakan NORI Skincare. Licin gila kulit muka Lisa , hahah gambar ni tak edit atau guna kamera 360 ye . Untuk lebih cepat ada kesan , kalian kena lah amalkan  makan sayur dan buah and kurangkan makanan berminyak  dan perbanyak minum air masak. 



Review Lisa  : 

selepas pakai Nori Skincare , Lisa dah tak perlu pening lagi cari serum untuk kurangkan kedut dan jeragat. Usia Lisa sebenarnya ialah.... (rahsia ) tapi yang pasti lebih dari umur yang nampak ..heheh orang cakap Lisa macam budak sekolah .  Kulit licin dan halus . Serum ni best tak melekat dan takda bau pelik . Cara pakai yang simple ,.. basuh muka dan tepek serum je . Tanpa krim siang or krim malam dan bnyak krim-krim lain . 



Sekarang Nori Skin sedang ada Promo tau.. !
Kalau nak tahu lebih detail lagi ,,, whatsapp sendiri ya 
017-208 6837
011-2837 9240
017-366 5222

Instagram  - @NORISKINCARE 



Psstt : Baca juga testimoni dibawah ini ,. 





15
( Hide )
  1. apple & seaweeds wow bgus la kombinasi natural produk ni...patutlah smooth je kulit lisa...

    ReplyDelete
  2. hohoho.
    bukan lagi rahsia ler.
    pnah dngar nama produk ni sebelum ni.
    kalau bkesan bleh le try.

    ReplyDelete
  3. Nampak flawless kulit lisa, btw kalo untuk lingkaran gelap bawah mata pun boleh ke?

    ReplyDelete
  4. nak kulit putih mulus tanpa jeragat macam Lisa jugakkk!

    ReplyDelete
  5. bamhoq jeragat kat tempat lain.. blh hilang tak?

    ReplyDelete
  6. Bole try cari n cuba kalau - kalau bole hilangkan jeragat kesan demam campak ritu. Thanks for the info Lisa. Semoga Lisa terus cun melecun pasni.

    ReplyDelete
  7. Berani cuba berani tanggung akibatnya.. tapi dgn Nori pcl dapat rasa akibat yg positif.. alhamdulillah.

    ReplyDelete
  8. produk dari bahan semulajadi memang bagus..

    ReplyDelete
  9. kulit lisa dah plolessss... bestnya, nak ploles jugak!

    ReplyDelete
  10. wah. tertarik. menarik. ko mmg da bomb

    ReplyDelete
  11. Siti pun ade jeragat , boleh try nnt

    ReplyDelete
  12. Kalau kesan yg positive mcm ni nk try bagi mak mera guna la. Sbb mak mera pn ade masalah jeragat kt muka.. Tq for this info lisa.

    ReplyDelete
  13. masalah pada kulit yang paling orang perempuan takut ialah jeragat.. fuh.. seram.. tapi sekarang ni, senang nk cari produk yang boleh hilangkan jeragat..asalkan serasi dengan kulit, boleh terus pakai

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo