Episod Akhir Drama Tundukkan Playboy Itu


Episod Akhir Drama Tundukkan Playboy Itu || Dua episod lepas,, buat suspend je kan si Haraz Naufal ni . Nak berkahwin dengan Elvira konon .. , nasib baik dah terbongkar semua tembelang EL .  Elvira dah kahwin dengan si Aidil , PI yang pernah dia upah tuk bersubhat dengannya .

Hari ini jadi ke tak  Nurin dan Haraz kahwin ? sebab episod 29 yang semalam.. Nurin jatuh dan pengsan selepas terhantuk dengan kereta hanay sebab nak tolong EL kena pukul Aidil . jangan lupa saksikan di TV3

2 comments.. read them below or add one

Dkna Abza Dkna Abza April 8, 2016 at 11:04 AM
nampak gedik heroin semalam.. kadang-kala macam tak sesuai lak bila dia berhijab hahahhahahaa
Azlinda Azman Azlinda Azman April 8, 2016 at 3:14 PM
mcm best..tp xpernah tengok lg. ...nt nk tgk online..macam best je