Episod Akhir Drama Tundukkan Playboy Itu


Episod Akhir Drama Tundukkan Playboy Itu || Dua episod lepas,, buat suspend je kan si Haraz Naufal ni . Nak berkahwin dengan Elvira konon .. , nasib baik dah terbongkar semua tembelang EL .  Elvira dah kahwin dengan si Aidil , PI yang pernah dia upah tuk bersubhat dengannya .

Hari ini jadi ke tak  Nurin dan Haraz kahwin ? sebab episod 29 yang semalam.. Nurin jatuh dan pengsan selepas terhantuk dengan kereta hanay sebab nak tolong EL kena pukul Aidil . jangan lupa saksikan di TV3

2 ulasan

nampak gedik heroin semalam.. kadang-kala macam tak sesuai lak bila dia berhijab hahahhahahaa

mcm best..tp xpernah tengok lg. ...nt nk tgk online..macam best je


EmoticonEmoticon