Penjual T-Shirt Yang Murah Hati

Penjual T-Shirt Yang Murah Hati || Salam Jumaat ,,, hehee . Dalam dunia jual beli sekarang ini yang penuh dengan harga tinggi bercampur gst memang susah nak dapat peniaga yang pemurah. Tapikan bukan la langsung takde  peniaga yang mempunyai sifat baik hati tu,, ada tapi 1 : 10 .. Kisahnya minggu lepas Lisa beli la Tshirt yang " KO PEHAL DOE ? " , Tshirt dalam instagram  Janna Nick yang jadi heroin "Iman" dalam drama Kau Aku Kita . Sehelai rm50 siap postage. Maka Lisa whatsapp si penjual tu sebab terminat nak beli pula. Bukan fanatik sangat.. tapi when lisa suka.. Lisa beli hehe. Trend atau tak trend tu urusan belakang la.



Isnin dia pos dan hari Selasa tu Lisa dah terima parcel T-shirt tu . Peliknya.. Lisa dapat dua bungkusan dengan nama pengirim yang sama , huhu. Mesti
ni terdouble hantar. Lisa whtsapp semula akak yang jual T-Shirt tu ,, bagitau yang dia terhantar 2 helai t-shirt and Lisa tanya lah nak hantar ke alamat yang sama seperti alamat pengirim tu ke ? Dan jawapan dia...
 " Yeke,,
 Kalau susah-susah adik ambik je lah .. 


Huwaa.. rezeki tak kan nak tolak .Pemurah  Sungguh Penjual TShirt Ini H
ehe Lisa pon ucapkan terimakasi la kepada akak tu . Alhamdulillah rezeki untuk Lisa .. dan semoga akak tu dimurahkan rezeki .  


Korang kalau nak beli T-Shirt ini contack and usha je dalam ig 


Beli la.. sebelum stock habis XD 

             

3 ulasan

This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.
This comment has been removed by a blog administrator.


EmoticonEmoticon