Lirik Kisah Dua Muka - SUFI AF

 Lirik Kisah Dua Muka - SUFI AF || Lagu yang diciptakan oleh peserta AF2015 dan juga merupakan pemenang dalam Akademi Fantasia 2015 tersebut  , siapalagi kalau bukan SUFI  . KISAH DUA MUKA ,membawa Sufi meraih juara  dan uang sebanyak rm 50,000.00 . Lagu menceritakan seorang isteri yang menyembunyikan kisah cinta dengan lelaki lain, bermanis muka didepan suami namun ketika suami bekerja.. dia bercinta dengan orang lain. PSSTTT sekarang pun ramai yang bertalam-talam ni ha.. bukan hanya suami isteri sahaja . Namun dalam disekeliling kita memang ramai kan kawan macam tu . Depan baik namun dibelakang tikam kita dalam diam .
JOM dengarkan lagu SUFI dan baca lirik lagu Kisah Dua Muka.


Lirik Lagu Kisah Dua Muka by SUFI AF2015 
Inikah caranya kau membunuh cinta Jiwa ku
 berdarah dah ditikam dusta
 Hanyut tak berdaya
Lumpuh tak bermaya

Perihnya hatiku dihukum tersiksa
Di sangkar terkurung meringkuk durjana
Sudah cukup sudah puas ku merana

Biar..biarkanlah aku meronta
Untuk menerima segalanya
Lepaskan ku dari jerutan kalbu
Kisah dua mukamu

Perihnya hatiku dihukum tersiksa
Di sangkar terkurung meringkuk durjana
Sudah cukup sudah puas ku merana

Biar..biarkanlah aku meronta
Untuk menerima segalanya
Lepaskan ku dari jerutan kalbu
Kisah dua mukamu

Jika ku mati hidup kembali
Kau takkan ku rujuk semula

Biar..biarkanlah aku meronta
Untuk menerima segalanya
Lepaskan ku dari jerutan kalbu


Kisah dua mukamu



EmoticonEmoticon