Ad

PERFECT SKIN STICK FOUNDATION

PERFECT SKIN one shot cover stick foundation
 PERFECT SKIN STICK FOUNDATION || Perfect skin one shot cover stick foundation salah satu diantara foundation yang senang dan mudah digunakan.  Foundation muka  3 dalam 1 (Base + Matahari + Foundation) memberikan perlindungan kulit yang sempurna . Foundation atau asas stick ini boleh mengubah kulit anda melalui kesempurnaan kulit segera dan makeup tahan lama. Bermula dari rakan sekerja yang memakainya kemudian teringin la pula. Dibuat dari Vitamin-C yang berfungsi mencerahkan kulit dan pemutihan kulit anda, juga jelas kelihatan meminimumkan semua ketidaksempurnaan, liang, garis-garis halus dan tompok-tompok hitam serta-merta dan dari masa ke masa.
Ringan, bernafas, asas /foundation  melembabkan dan melembutkan seperti sutera dengan perlindungan yang tinggi yang membuat kulit kalian menjadi sempurna yang indah , ditambah airbrush pengakhiran tanpa kelekitan. Kalau kalian menyapu foundation ini di kulit muka ..  Ia membantu untuk membuat korang kelihatan cantik lebih tahan lama. Dan merasa lebih percaya diri dan anggun . Dengan perlindungan yang tinggi, lekatan yang kuat dan formula tahan lama yang meninggalkan kulit kalian kelihatan hampir sempurna tak seperti foundation lain yang mungkin akan menampakkan ketebalan makeup dimuka kalian  .Lisa pernah rasa aiihhh .. pakai foundation.. mcm orang nak main opera cina !

Packing didalam  kotak perak yang cantik, dan produk itu sendiri juga dibalut dengan perak, dengan reben merah jambu di bahagian atas . Lisa benar-benar tergoda untuk mendapatkannya selepas menonton video yang muncul di laman Facebook saya! Dan ya... I LOVE IT !Ini adalah BEDAK STICK foundation yang datang dengan tahap pelindung matahari SPF50 + / PA +++. FOUNDATION STICK PERFECT SKIN datang dalam dua bahagian - bulatan yang lebih besar dengan asas, dan bulatan kecil dengan pelindung matahari dan serum ,dipadukan untuk perlindungan kulit wajah lebih sempurna.

Dua dalam satu, satu sisi ialah foundation atau bedak asas dan sisi lain ialah Brush yang memudahkan kalian untuk ratakan foundation tersebut dimuka tanpa mengotorkan tangan  . 

Disediakan dengan dua kaler yang berlainan . Perfect Skin #21 untuk cerah dan #23 untuk gelap.  Berbentuk batang ,sehingga memudahkan untul disimpan dan dibawa kemana mana. Wahhh jimat masa pulak tu. 


Cara penggunaan :
- Guna asas pada muka anda.
- Gunakan berus anda untuk memohon asas berikut arah gandummu, dari ke dalam untuk ke arah luar.
- A licin, kulit cerah selesai !


Mudah sahaja bukan ! Mudah dsn jimat masa.

Sekarang sedang ada promosi tauuu ! Promose September,harga biasa rm170 tapi kali ini ditawarkan rm110 sahaja untuk 100 pembeli terawal ! 
Testimoni dari pengguna !






Senang dan tahan lama. Nampak cantik hanya dalam 3 minit. Wahhh jimat masa kalian kalau bangun lambat nak pergi keje . Tak rugi lah beli foundation ini. Sebab tahan lama woo..

Untuk pembelian dan pertanyaan .
Sms /whatsapp +60199009213
Pn. AIN

Beli tauuu sebelum kehabisan stock . Barang baik la katakann.. 
1
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo