Ad

Jangan Berlagak Sebab IPhone !

Kelebihan menggunakan Iphone
Jangan Berlagak Sebab IPhone ! | Tinggi sangat ke derajat seseorang kalau orang tu guna Iphone ? apa yang membezakan antara Iphone dengan jenama Handphone yang lain ? Tadi Lisa up la status dalam media social facebook dengan caption , " Selama ini guna Iphone hanya untuk Facetime dan Whatsapp sahaja. " tiba-tiba ada orang menyampuk .. komen dan cakap "ERRK.. takpa la.. Lisa baru tau ke kelebihan Iphone.. oo lupa baru guna .. krik krik " dan beberapa ayat lain la. I know she memang sedang mengajing . Hmmm yela Lisa memang baru beberapa bulan guna Iphone . Bukan tak mampu nak beli , tapi Lisa lebih suka Samsung Note 3 yang boleh Multi Windows (buka apps banyak-banyak dalam satu masa ) dan juga Hp Experia Z2 yang purple tu (sebab sony kamera cantik dan auto focus. Senang untuk ambil gambar dan post ke blog ) . HP aku , suka ati aku lah nak buat apa ! 


Kelebihan menggunakan Iphone : 
*HP tak heng 
*tidak cepat panas 
*Lebih save and secure 

Setakat ini itu la yang Lisa tahu. Sebab Lisa guna Handphone lebih untuk whtsapp , Call and sms (jarang kecuali urgent ) , ambil gambar , update blog . dan tengok video. Ya memang baru guna Iphone , sebab Lisa lebih selesa dengan Note 3 untuk update blog jadi memang setakat ini tiada masa untuk menyelidik lebih banyak mengenai software Iphone. Jangan dipersoalkan, sebab Lisa lebih tekankan untuk update blog dan whatsapp kerja sahaja . Bukan untuk bergaya atau berlagak KAYA . 



Handphone lebih kepada keperluan bukan kemahuan . Jadi Jangan dipersoalkan !. Setiap individu mempunyai citarasa sendiri. Takyah la mentang-mentang awak tu dah lama guna Iphone lepas tu nak kutuk newbie macam saya . Aiyoyo tak baik ma...

5
( Hide )
  1. kikikih. belagak noh dia. kasi ketuk kepala satu kali lepas tu cakap kat dia jangan belagak sngat taw.

    ReplyDelete
  2. untung laaaa ada IPhone. Ekekeke

    YB Shehan is here. Nak godek cth SEO template. ekekeke

    ReplyDelete
  3. Hi lisa..akak x leh nak berlagak sebab guna Note 2 je

    ReplyDelete
  4. alaa dye jeles tu kak lisa pon ade iphone..ahhah

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo