Ad

BEST TAK, UPDATE SOFTWARE IOS9 ?

KELEMAHAN UPDATE SOFTWARE IOS9


BEST TAK ,UPDATE SOFTWARE IOS9 ? || Baru-baru ini IOS melancarkan satu software baru iaitu IOS9 . Semakin lama semakin up up dan up. Entah sampai berapa puluh agaknya . Maju sikit dari android yang baru cecah version lolipop 5.2 setelah sebelum ini version kitkat 4.4.4 . Best atau tidak kalau update Iphone ke software IOS9 ? Ramai yang kata Hang and tak best. Bagi Lisa sekarang ini tak temui apa-apa masalah lagi. Just kadang Youtube no connection , tapi selidik punya selidik rupanya Lisa yang tak update Youtube. HAHAHA salah sendiri la kan .


Jika Iphone atau device kalian update software ke IOS 9 , paparan screen akan sedikit berubah dari sebelum ini. Font tulisan pun lebih small dan lebih lawa . Kelajuan internet ? Memang la laju tak ada sangkut tapi depens speed internet yang kalian guna juga la kan. Lepas update ke IOS 9, paparan untuk apps Find My iPhone akan bertukar seperti diatas.  Memang automatik akan terpapar dalam wallpaper iPhone kalian.

Kelemahan iPhone jika update software ialah Hang and Cepat makan batrey ? Pernah dengar juga tapi setakat ini Lisa tiada masalah untuk kedua problem tadi. Batrey leh tahan 2hari tak charge untuk tengok video , online , whtsapp , atau instagram . Tips untuk jimat batrey : Off notification Instagram . Kalau kalian Onkan memang la makan batrey . Sebab samsung Note3 Lisa memang cepat makan batrey kalau Log In Instagram , Kelebihan Iphone : boleh pilih off atau on notification apps yang kita inginkan tanpa perlu log out dari apps tersebut. Banyak lagi kelebihan iPhone yang lain .

Jadi , dah update ke IOS 9 ? 
0

No comments

Post a Comment

both
© all rights reserved
made with by templateszoo