Ad

VIOLA BEAUTY SECRET -Menghilangkan Jerawat

VIOLA BEAUTY SECRET
VIOLA BEAUTY SECRET - Hilangkan  Jerawat | Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan , contohnya saya la. Hahaha ! Bulan lepas ade seketul jerawat di muka  dan alhamdulillah dah pudar.  Kebanyakan wanita sibuk untuk menutup masalah wajah mereka sampai sanggup memilih untuk memakai make-up yang tebal bagi menutup cela daripada merawat masalah kulit wajah mereka. Lisa pula tak suka pakai makeup banyak banyak. Yelah..  malas dan leceh lagipun tak pandai sangat nak makeup.

Kawan sugest Lisa guna krim kecantikan 
Viola Beauty Secret (VBS) . Lisa Cuba lah
 Dan hasilnya tadaaa ilang dah bekas jerawat raya. VBS dihasilkn bagi membantu menyelesaikan masalah jerawat, jeragat, kulit kering, kulit sensif , masalah tona kulit tak sekata, kulit kusam, pori terbuka, masalah parut jerawat dan garis-garis halus. Kesan penggunaannya dapat dilihat seawal 3 hari! Jerawat akan mengecut, jeragat akan pudar, kulit kelihatan lebih lembab, segar, licin, bermaya, anjal dan berseri.

Set  penjagaan  kulit  wajah,  Viola  Beauty Secret (VBS) ini selamat untuk digunakan dan telah  mendapat  kelulusan  daripada KKM( Kementerian Kesihatan Malaysia )
 Usah risau kesan di masa yang akan datang  . Dibuat daripada bahan-bahan semulajadi terpilih yang terbaik seperti ;  Morocco seper Argan Oil, Apple Stem Cell, Olive Oil, Kolagen, Pappermint Oil, serta Ekstrak Aloe Vera, Royal Jelly dan kaya dengan vitamin C, E, B5 yang mampu merawat dan menyelesaikan segala masalah kulit wajah dengan berkesan.
P e n g g u n a T I D A K a k a n m e n g a l a m i pengelupasan atau rasa perit keka memakai produk Viola Beauty Secret ini.
Mahal ke?  Tidak!  
Harga yang ditawarkan bagi satu set produk VBS  RM79.00  mengandungi set asas penjagaan kulit 3 dalam 1 iaitu Viola Refreshing Cleanser, Viola UV Cream with SPF50++ dan Mul-Acve Night Cream MURAH BUKAN ? 



1.  VIOLA REFRESHING CLEANSER, RM29 (30ML)


 2.  VIOLA UV CREAM with SPF50++, RM33 (15G)
3.     VIOLA MULTI-ACTIVE NIGHT CREAM,RM36 (20G)
VIOLA REFRESHING CLEANSER


•      Membersihkan kulit secara mendalam
•  Menyingkirkan kotoran dan lebihan minyak yang diperlukan kulit
•      Tidak mengeringkan kulit
•  Membantu membaik pulih sel kulit ma
•  Memelihara dan mengekalkan keanjalan kulit
•      Menjadikan kulit lebih licin & lembut
•      Mengurangkan tanda-tanda penuaan
•  Mengurangkan kesan sunburn dan mencerahkan kulit
•      Menjadikan kulit kelihatan lebih
segar

CARA PEMAKAIAN:

Basahkan sedikit tangan dengan air. Kemudian picitkan sekali sahaja cleanser dan gosok untuk menghasilkan sedikit buih. Sabun wajah yang mempunyai buih yang banyak akan membuat kulit wajah anda menjadi kering sekaligus mengurangkan lembapan semulajadi kulit wajah!

Jom baca testimoni pengguna ; 





Berminat ? Info selanjutnya boleh lihat di : 
Instagram: @viola_beautysecret, 
Facebook: Viola_BeautySecret-HQ atau di Laman Sesawang ;  www.violabeauty.com

Sebarang pertanyaan berkenaan produk Viola Beauty Secret bolehlah menghubungi talian

011-3506 2344 atau 0111-4333 437, juga boleh juga email kepada violabeautysecret@gmail.com.my

5
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo