SIKAP PENTINGKAN DIRI DIPENGANKUTAN AWAM

SIKAP PENTINGKAN DIRI DIPENGANKUTAN AWAM | Kalau naik pengangkutan awam,Jangan selfish, pentingkan diri sendiri. Disebabkan tunggu satu penumpang, haihhh lambat dah Lisa sampai Kl. Mana tidaknya... 1family 4orang. Mak sahaja ada dalam bas dan si suami pulak turun pergi cari sedara dia yang sesat Kat counter atas. Lahai.. Bukan crowded pon, tak kan boleh sesat! DRIVER bas pon dah nak gerak tinggalkan orang tu, mana tidaknya... Tunggu sampai setengah jam lebeh. Betulnye peraturan boleh tunggu 15 minute sahaja. Ni lebih dahh.. Geram betul Lisa.


Driver bas pon dah segan dengan penumpang lain.
Awak naik pengangkutan awam ye.. Bukan bas milik awak. Kena bertimbang rasa dengan orang lain.

2 ulasan

Hurmm , Mak Aiyh , kalau naik bus dri klang ke mana2 je la , lambat xde tggu2 , terus tinggal , naik naik bus ikut masa y di tetapkan , betul dak ?

betul tu kak lisa..kadang-kadang geram dengan sikap diorang nie


EmoticonEmoticon