Ad

REVIEW ; Mission Impossible 5 | Rogue Nation (2015 )

REVIEW ; Mission Impossible 5 | Rogue Nation (2015 )
 REVIEW ; Mission Impossible 5 | Rogue Nation (2015 )  || Siapa yang tak kenal dengan aktor kacak ini. Tom Cruise yang telah memenangi 3 kali Anugerah GOLDEN GLOBE AWARDS .Walaupun telah berumur 53 tahun namun tidak menghalanginya untuk bermain Filem. Pemilik nama penuh , Thomas Cruise Mapother IV  menjadi watak utama dalam action movie Mission Impossible 5 - Rogue Nation yang mula di tayangkan 31 July 2015 di USA  .

Mission Impossible 5 ditayangkan dengan durasi 2 Jam 11 minit, digarap oleh director Christopher McQuarrie  . Semalam Lisa tengok movie ini, memang best .. Rela midnight untuk tonton mission Impossible 5 ! Dan diantara senarai Pelakon Mission Imposible 5
Tom Cruise ....Ethan Hunt
Jeremy Renner ... William Brandt
Simon Pegg ... Benji Dunn
Rebecca Ferguson ... Ilsa Faust
Ving Rhames ... Luther Stickell
Sean Harris ... Solomon Lane
 Simon McBurney ... Atlee

Sinopsis Mission Impossible 5 : Rogue Nation | Mengisahkan mengenai pembubaran IMF dan kemudian membuat Ethan Hunt (Tom Cruise ) menjadi tertuduh . Dan mencuba mencari lelaki yang merupakan pembunuh isteri Hunt dan juga merupakan sindiket berbahaya . Dengan bertemankan kawannya Benji Dunn ( Simon Pegg )  , Hunt mencari Ilsa ( Rebecca Ferguson ) kerana dia sahaja yang tahu dimana pembunuh dan sindiket itu berada. Seperti mencari penyagak yang ingin menggulingkan negara , dan mencari siapa sebenarnya dalang yang menjadi penggelapan duit sebanyak 2.4 Bilion . Kunci hanya ada pada red box , dan red box tu hanya boleh dibuka dengan menggunakan scan pada retina  dan suara Prime minister London  . Pada siapa Ilsa akan berpihak ? dan siapakah dalang semua sindiket itu ?

Jangan lupa saksikan dipawagam terdekat. Memang best woo... Boleh ubatkan rindu dengan Tom Cruise .


Pautan : TONTON ONLINE MISSION IMPOSSIBLE 2015 - ROGUE NATION (2015 ) 












4
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo