Ad

PARKOUR TEBING 700 METER

TOBY SEGAR, PARKOUR BACKFLIP , PARKOUR

PARKOUR  TEBING 700 METER | Anda gayat ? sama lah dengan Lisa . Memang akan terasa muntah kalau tengok bawah. Tapi kalau badan tu ade security untuk keselamatan , tak ada la gayat mana. Pernah dengar Parkour kan ? Activity lasak yang perlu ada keberanian dan tentunya latihan untuk melakukannya . Apa pula kaitan dengan jejaka yang ada di gambar atas ni ? Siapakah dia ?
TOBY SEGAR | seorang lelaki yang berani mati atau munkin jiwa kental berani untuk melakukan backflip di tepi tebing dengan ketinggian 700 Meter. Huwaaa.. Duduk hujung tebing itu pun dah terasa takut , inikan pula backflip parkour . TOBY melakukan aksi ini tebing yang berada di Norway. Tebing Trolltunga atau lebih dikenali dengan Troll's Toungue.

Berlatar belakangkan batu yang memanjang dari gunung di sebelah utara tasik Ringedalsvatnet, Toby melakukan backflip. FUHH... tersalah step boleh jatuh tu . Resiko lain kalau tiba-tiba tebing tu patah . mesti terjunam kebawah dan Mati.

Jangan meniru aksi TOBY sebab dia dah terlatih dan juga lama membuat parkour. View cantik la pula tempat ini. Boleh untuk Photoshoot. Hehe,..


Anda Berani ? 


2
( Hide )

both
© all rights reserved
made with by templateszoo