TONTON ISYARAT CINTA ONLINE

TONTON ISYARAT CINTA ONLINE | Lama dah tunggu cerita Isyarat Cinta ini. Last time nak tonton kat pawagam tapi dah tak ditayangkan lagi. Huwaa menangis tak berlagu.. Tunggu lama tak keluar lagi dah . Memang melepas sangat.Dilakonkan oleh Adi Putra , Fizo Omar ,dan juga Liyana Jasmay .

Kisah cinta antara Iskandar (Adi Putra), seorang yang bisu yang berkomunikasi menggunakan bahasa isyarat, dan Dhia (Liyana Jasmay), seorang gadis yang buta. Iskandar sebenarnya adalah seorang jutawan yang rendah hati yang mana telah menyelamatkan Dhia daripada kemalangan jalan raya. Walaupun mereka kurang upaya atau cacat, mereka saling menyimpan perasaan antara satu sama lain. Rakan Iskandar iaitu Ariel (Fizo Omar) pula membantu menyampaikan apa sahaja yang Iskandar ingin berkata kepada Dhia. Walau bagaimanapun, Ariel mula mempunyai perasaan kepada Dhia dan tidak lagi mahu menjadi utusan untuk rakannya. Apakah kesudahan kisah perebutan kasih ini? Adakah Dhia menerima Ariel? Apakah akan terjadi kepada Dhia akhirnya? Saksikan kesudahannya di Isyarat Cinta .

PSSSTTTT : Sediakan tisu sebelum tengok cerita ini.. hewww

klik link diatas  untuk tonton 

atau 





2 ulasan

Singgah pagi ^^ . hritu keluaq dkt tv tak smpat nak tgok t.t TQ

Lama dah tak layan citer melayu.. The latest citer M.A.I.D tu je berjaya menambat hati.. Hehe.. Try tgk citer ni lak.. Mana tau tertambat lagi sekali..��
RosmizaAli.Com™


EmoticonEmoticon