Ad

PERANGAI BURUK BLOGGER

perangai buruk blogger yang perlu dielakkan.
PERANGAI BURUK BLOGGER | Blogger pun manusia , tiada lah perfect mana yang tidak melakukan kesalahan dan tidak mempunyai sikap buruk yang mungkin Annoying . Bukan semua , tapi beberapa blogger . Apakah Lisa pernah bermasalah dengan blogger lain ? Errr setakat ini tidak . Sebab saya pun hanay blogger baru yang berjinak-jinak dengan dunia blog. Walaupun begitu , saya berhati-hati dalam menulis entri yang saya tulis dalam ciksepet.com ini  seperti , kurangkan Fitnah , Aib orang , S*-x , Atau sesuatu yang belum tahu kesahihannya. 

Kali ini Lisa ingin meluahkan sedikit teguran kepada blogger , khususnya blogger yang menyertai  giveaway. Kenapa ? sebab.. sebab... kebiasaanya mereka akan ikut syarat seperti yang telah ditetapkan selama peraduan giveaway itu berlangsung . Seperti follow blog , Ig (kalau ada) ,like fanpage (kalau ada ) . Namun jika kontest itu telah berakhir ... jeng jeng jeng... maka dengan laju Unfollow Blog sponsor.
Mungkin sebab mereka tidak menang giveaway itu , jadi mereka tidak puas hati dan unfollow.
Pendapat Lisa macam itulah , Setakat ini Lisa tak pernah buat macam itu kerana Lisa lepas join giveaway memang akan lupa yang Lisa ni ada sesrtai pertandingan giveaway. Hhaha

Sekedar teguran sahaja ye , terpulang korang la.. Tapi rasa tak manis gitu . Menang kalah dalam adat pertandingan itu kan biasa. Salahkan encik random.org la,, takpun encik google kalau pencarian itu dipilih SEO atau referral. Perangai buruk anda sebagai blogger seperti ini perlu dielakkan , sebelum disenaraikan blacklist oleh ccris. EH ! sponsor .

Terimakasih daun keladi sebab follow blog saya , dan saya akan follow blog anda malam nanti .
Kesibukan saya bekerja memang tak sempat untuk terjah blog kalian, jadi... meh komen dan letak blog korang untuk saya terjah atau masukkan dalam bloglist saya. 


6
( Hide )
  1. singgah sini ! shahril x pun pernah buat camtu . huhuhuhu . lepas join GA/segmen, kalau menang alhamdulillah . kalau x menang, nk buat canerr kan ? lupakan je la .. huhuhuu . nasihat yg baik akak cik sepet :)

    ReplyDelete
  2. mungkin blogger tu tak follow balik sebab tu dia unfollow. agaknye la. huhu

    ReplyDelete
  3. IQ tak pernah unfollow blog, sebab unfollow blog ni bukan senang macam unfollow ig..hehehe...

    ReplyDelete

both
© all rights reserved
made with by templateszoo