4 Produk Terbaik Boleh Melicin dan Menghilangkan Parut


4 Produk Terbaik Boleh Melicin dan Menghilangkan Parut | Parut , satu masalah kulityang sememangnya membuat kita tak selesa . Kulit halus , putih , mulus dah tup-tup ada parut dek kerana bekas accident  , luka , atau jerawat.  OH TIDAKKK ! menutup dengan makeup bukan satu jalan penyelesaian.Kali ini Lisa bagi kalian senarai produk yang sedang hot dan terbaik dipasaran .

Parut terhasil daripada kesan kecederaan yang sering menghantui diri kita terutamanya kepada kaum wanita yang sentiasa mementingkan kecantikkan. Parut yang terlalu besar atau jelas sememangnya akan meninggalkan kesan buruk dalam hati kita kerana mungkin akan menjadi bahan ejekan atau sindirin rakan atau kenalan.
Setiap antara kita pasti mempunyai parut sama ada di bahagian kaki, tangan, badan dan yang paling kita tak nak adalah dibahagian muka. Parut dimuka pasti akan menjadikan kita tidak keruan dan tidak senang duduk kerana memikirkan parut tersebut yang biasanya kekal.

4 Produk Terbaik Boleh Melicin Dan Menghilangkan Parut

Bagi mereka yang mempunyai parut ni sudah tentulah mereka akan berusaha mencari penawar untuk hilangkan parut. Jadi apakah penawarnya? Adakah anda merupakan antara mereka yang tercari-cari produk untuk hilangkan parut dengan berkesan?
Disini saya nak kongsikan antara produk hilangkan parut yang terbaik dipasaran. Semoga topik ini dapat menyelesaikan masalah yang menghantui diri anda.
#1 Azanis Scar Serum



Saya pasti ramai diantara anda yang pernah dengar nama produk Azanis Scar Serum ni kan? Yelah… Produk ni dah pernah masuk akhbar Utusan Malaysia, TV3, Radio, Majalah dan seringkali dilihat di laman sosial Facebook dan Instagram. Orang cakap produk yang dah viral. Lagi pun Azanis Scar Serum ni adalah produk menghilangkan parut paling berkesan buatan Malaysia !
Produk Azanis Scar Serum ni dilihat sebagai trend terkini produk yang terhangat di pasaran dan produk no.1 di Malaysia yang berkemampuan menghilangkan parut seawal 3 minggu tanpa mempunyai bahan kimia yang merbahaya. Dah banyak testimoni yang diterima daripada pengguna yang menyatakann Azanis Scar Serum amat berkesan untuk menghilangkan parut dalam tempoh masa yang pendek.

Nah, baca testimoni Azanis Scar Serum disini : TESTIMONI PENGGUNA



Ahli keluarga dan rakan-rakan sendiri pun antara pengguna produk Azanis Scar Serum ni dan ada diantara mereka ni memberikan reaksi yang positif dalam keberkesanan produk Azanis Scar Serum ni dalam menghilangkan parut. Bukan mudah nak hilangkan parut ni lebih-lebih lagi parut yang besar dan lama. Hanya mereka yang ada parut je yang memahaminya.
Satu lagi antara kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif. Azanis Scar Serum juga dapat membantu selesaikan masalah renggangan kulit, warna kulit tidak sekata, penuaan kulit dan juga masalah kulit kering. Itulah kelebihan Azanis Scar Serum yang mempunyai kebaikkan di dalam 1 produk.



Azanis Scar Serum juga kini telah berubah kepada wajah yang baru dimana rekabentuk pembungkusan terkini Azanis Scar Serum kini lebih menonjolkan produknya sebagai produk klinikal yang mampu menghilangkan parut dengan cepat.
Untuk mendapatkan Azanis Scar Serum, korang boleh membelinya melalui website ini: BELI ZANIS SCAR SERUM

#2 Hiruscar Gel




Gel yang mampu untuk menghilangkan parut. Tak ramai yang tahu pasal produk ni dan tak banyak tempat yang jual. Biasanya jual di Farmasi, Watson ataupun Vitacare. Ada yang pernah review produk ni masa mula-mula pakai agak tak selesa sebab kulit jadi merah-merah. Mungkin kulit sentitif kot. Hiruscar mengandungi MPS gabungan antara Allium Cepa bersama 4 elemen lain untuk mengurangkan tisu yang tidak baik untuk tumbuh.
Ia juga mampu mempercepatkan pemulihan luka secara semulajadi dan menjadikan parut mengecil. Untuk lihat keberkesananya anda memerlukan sekurang-kurangnya 4 hingga ke 6 bulan. Tempoh ini juga bergantung pada saiz atau jenis parut yang anda ada. Lagi besar lagi lama la kene tunggu untuk nampak keberkesanannya.

BACA JUGA: Rahsia Wajah Kekal Flawless Tanpa Bekas Parut
#3 CICA CARE


Produk Cica Care merupakan produk yang membantu meratakan, melembutkan dan memudarkan parut yang berbentuk gel pelekat yang diperbuat daripada silikon (medical grade silicone). Ia didatangkan dengan 2 saiz. Saiz yang agak kecil berukuran 12cm x 3cm manakala yang besar pula adalah 12cm x 6cm dan ianya akan melekat pada parut (self adhesion).
Produk Cica Care ini banyak digunakan untuk parut yang kemerahan dan membesar. Pengguna perlu memakai produk ini sekurang-kurangnya 12-24 sehari dan jika mengikut arahan dari kotak produk 2 hari pertama pakai, pakai selama 4 jam dan seterusnya 8 jam dan tambah lagi 2 jam untuk hari-hari berikutnya sehingga menjadi minimum 12 jam atau sebaiknya gunakan selama 24 jam. Tengok macam leceh la pulak cara penggunaanya. Lagi-lagi orang macam saya ni yang sememangnya malas untuk perkara-perkara yang remeh huhu…
BACA JUGA: Rahsia Wajah Kekal Flawless Tanpa Bekas Parut
#4 MEDERMA



Mederma antara produk hilangkan parut yang ada di pasaran. Ia mampu untuk merawat parut lama dan baru secara klinikal. Formula gel proaktif Mederma menggalakkan proses penyembuhan kulit dan menjadikan parut kurang ketara. Ramai yang berkata produk Mederma ni berkesan untuk menghilangkan parut namun ada yang berkata ianya tidak sesuai untuk kulit yang sensitif sebab akan menyebabkan rasa gatal-gatal.
Tempoh keberkesanan produk Mederma ini juga mengambil masa yang panjang. Ada yang saya lihat menggunakan produk ni hampir 2 tahun itupun masih ada kesan lagi. Jadi terpulang pada anda nak cuba ataupun tidak.
_____
Secara keseluruhannya saya lagi cadangkan anda gunakan produk Azanis Scar Serum ni sebab banyak dah testimoni yang menyatakan keberkesannya diterima daripada pengguna. Apa yang lagi penting, ianya adalah produk keluaran anak tempatan kita sendiri. Tak ramai dikalangan usawahan Melayu yang masuk ke industri produk berkaitan klinik macam ni. Azanis Scar Serum juga antara produk hilangkan parut yang terbaik buat masa ni dan terbukti berkesan sehingga ramai repeat order dari pelanggan.
Selain daripada itu juga, harganya juga amat berpatutan dan mampu dimiliki berbanding produk hilangkan parut yang lain yang mencecah ratusan ringgit. Penggunaannya juga amat mudah hanya perlu sapu sahaja 2 kali sehari dan tempoh keberkesanannya juga agak cepat iaitu seawal 3 minggu sahaja. Pilihan ditangan anda dan jadilah pengguna yang bijak :)

Untuk mendapatkan Azanis Scar Serum, korang boleh membelinya melalui website ini: AZANIS SCAR SERUM


baca selebihnya di : 4 PRODUK TERBAIK BOLEH MELICINKAN DAN MENGHILANGKAN PARUT  

4 ulasan

kunjungan balas..hari ni tak berapa sihat tapi nak juga jenguk kawan-kawan blogger :)

Nanti nak try azanis.. Skrg guna mederma.. Not bad

saya pun buat dropship azanis ni.tapi belum cuba sendiri.ramai yang dah dapat testimoni dari pelanggan.memang terbaik..

Nice sharing Lisa.. Setakat ni dah pernah guna mederma je.. Ok la walaupun bau dia kurang menyenangkan sikit.. Hehe..
RosmizaAli.Com™


EmoticonEmoticon