Shukri Yahya Nikah ?

Shukri Yahya Nikah ? | Mesti dah tak asing laki kan wajah kesayangan artis lelaki seorang ni. Pernah berlakon untuk drama TV3 " Asam Pedas Untuk Dia "  dan sekarang sedang berlakon drama Dia,, Isteri Luar Biasa  sebagai Dr. Raden Amzar  siapalagi kalau bukan Shukri Yahya . Artis kacak ini kabarnya telah menyatakan hasrat untuk menamatkan zaman bujangnya Ujung Tahun ini dengan kekasih atau Tunangnya iaitu Tya Adnan.

Sob..sob.. melepas lah Lisa .  Syukri dah nak bernikah , uhuks ! Baru je minat.. tapi dah nak nikah le pulak. Eehee... Mesti kalian fans artis ini pun kecewa retak seribu bak lagu shila hamzah .. Nantikan sahaja tarikh yang akan diumumkan oleh Shukri Yahya untuk berkahwin .

Pautan ; GAMBAR PERNIKAHAN SHUKRI YAHAYA DAN TYA ADNAN

Semoga dimudahkan semua perancangan untuk mendirikan masjid dengan orang tercinta.
Berikut Gambar Shukri Yahaya dengan Tunangnya , Tya Adnan  . 








Gambar yang last ni macam shafirah shakinah le pulak. Hehehe.. Cantik dan Handsome ,, semoga dipercepat majlis pernikahan itu.

2 ulasan


EmoticonEmoticon